Pro ana/anorexia is jou schuld of niet

Hebben jullie het door?????? MEnsen die huilen en piekeren omdat jij wilt gaan afvallen? Jij merkt er niks van en gaat lekker door met pro Ana. Jou kennisgenoten die zich zorgen maken om jou probleem. En dan deel je jou onzekerheid oh ik heb anorexia. Dan kan iedereen lekker mee genieten van jou aandacht. Dat wil je toch... Daarom lijn je nu ook om aandacht. Kijk hoe *** dun ze is. Heb je het door dat andere zo dun het eng vinden? Jij vind het eigenlijk ook eng maar je wilt te graag aandacht. En misscien volgende keer nadenken over je onzekerheid. Je beplaat hoe ver je gaat jij bepaalt dat. En dan willen jullie afvallen iets in de 5 kilo. Uitslag: eng mager. Jij wilt zo ver gaan. Dat is een keuze en misschien kon je nadenken over hoe je ouders het vonden dat je door het lint ging lijnen. Ik schik van zulke dunne meiden. Alleen zijn degene met anorexia bijna nooit zo mager. Komt door nieuws. Maar opletten doen ze niet. Ja ik ben een gek die niks weet ik ben dom maar het klopt maak je slimmer.Sorry Doeggg

*** Dit bericht is aangepast door de moderator.

15 nov 2017, Gun niemand Ana/anorexia dus wil streng zijn.


Reacties

plaats reactie
1

ALLES IS NU KLAAR MET DEZE BERICHTEN kom jij aan STOP ERMEE JIJ MAAKT HET NU ERGER.
Iedereen stuurt stop met ano berichten kom jij er weer mee dus stuur gewoon niet is super vervelend jij stimuleert weer mensen.
PLAATS NIET MEER ZULKE BERICHTEN IS GEWOON IRRITANT!

15 nov 2017, 17:11, STOPMETDEZEBERICHTEN
2

Ga dan weg met je haat en stuur jij dan ook niet deze berihten doegggggg :-( 🖕

15 nov 2017, 19:11, Jij bent raar en saai
3

Uhh ik heb geen haat hoor ik zeg alleen stop met deze berichten 😡dus wat doe je nou leuk!

15 nov 2017, 20:11, Stomme ****** h***
4

Uhm je kan er helemaal niks aan doen als je anorexia hebt. En als je anorexia hebt betekent niet gelijk dat je superdun bent en je bent niet gelijk pro ana als je anorexia hebt. Je wilt geen aandacht als je anorexia hebt hoor. En je kan er eigenlijk niks aan doen, het is een ook een mentale stoornis en je "bepaalt " niet zelf hoe ver je wil gaan. Jij weet duidelijk niet wat anorexia is he? Zoek eerst even wat info erover op ipv gelijk zo erover te praten!

16 nov 2017, 22:11, Anoniemmmm
5

Bedoel je mij STOPMETDEZEBERICHTEN of gun niemand ano........

17 nov 2017, 15:11, STOPMETDEZEBERICHTEN
6

Luister bij iedereen is het anders en jij kent ook niet alle mensen die er voor gekozen hebben dus hoezo weet jij dat zo zeker dan ?
Dus al staat het op internet het kan nep zijn of er staat alleen maar onderzoek van misschien een paar honderd ofzo die er wel gekozen hadden voor maar en zijn toch veel meer mensen die het hebben maar niet zijn onderzocht ?

17 nov 2017, 20:11, juliatje.
7

Het klopt wel hoor. De enige die er wat aan kan doen ben jijzelf jij wou toch op Ana site's gaan zitten en doorslaan dan waarschuwen je vrienden heel erg en je luistert niet. ook eten verspillen lekker weggooien en uitkotsen gadver maar ja jij wilt het de opname en ondergewicht trots zijn op 40 kilo ofzo nu worden ze ook zielig gevonden maar hun hadden het gewoon redelijk nog want hun kregen verantwoordenlijkheid en nu ook meleven om hun keuze
mijn mening maar waarom vinden julie hun zielig .
Het is toch een levensstyle? Zoals hun ook zeggen. Hun letten niet op de gezonde mensen. Hun gaan door.

18 nov 2017, 08:11, mtyrsgb

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.