Prinses weet raad

Hey meiden en jongens. Heb je ook vaak zo een probleem waar je geen raad mee weet? Meld het hier enje krijgt meteen advies binnen een dag!!

22 dec 2016, Prinses


Reacties

plaats reactie
1

Hoi, ik ben een jongen van 12 jaar. Ik heb een leuk meisje in de klas. Ik ben heel verlefd op haar. Hoe kan ik erachter komen of zij mij leuk vind?

22 dec 2016, 22:12, Boymens
2

ANTWOORD VAN PRINSES: Soms moet je wachten op het goede moment. Als jullie samen alleen zijn. Maar dat hoeft niet. Geef haar een compliment, Bied haar iets aan of versier haar op een romantische en unieke manier. succes!

22 dec 2016, 22:12, Prinses
3

Ik ben een meisje van 15. Mijn vriendin heeft van mij haar sexskaffje gemaakt ik moet haar altijd vingeren. Dit is net leuk. Maar wat moet ik doen. Verraden?

22 dec 2016, 22:12, Dion
4

ANTWOORD VAN PRINSES: Bedenk, is het mijn vriendin als ze zo doet? Stap naar je ouders of zelfs de politie. Want het is strafbaar. Misschien krijg je een schuldgevoel. Dat is niet erg maar bedenk wel dat het niet normaal is.

22 dec 2016, 23:12, Prinses
5

Ik ben bezig met pro Ana en ik wil elke x normaal gezond eten maar dan zie ik op de weegschaal dat ik ben afgevallen ofs en dan wil ik doorgaan.. Ik heb meerdere x geprobeerd maar het lukt gewoon niet😫 Wat moet ik doen

22 dec 2016, 23:12, Xxx
6

Hey ik ben 14 en ik vind een jongen leuk, alleen ik durf het hem niet te zeggen en weet ook niet of hij mij leuk vind. Ik merk wel dingen maar ik weet niet of dat een teken is. zoals dat als ik met de bus ga en hij ook dan komt hij altijd naast me zitten terwijl de meeste jongens normaal aan de andere kant van het gangpad gaan zitten, hij plaagt me vaak, hij drukt steeds met zijn been of arm tegen de mijne (doet ie best wel vaak) en we appen ook veel. Hij is ook best wel verlegen
Ik weet niet of hij me leuk vind, wat denk jij?

23 dec 2016, 16:12, happy girl x
7

ANTWOORD VAN PRINSES: Ik denk dat hij jou stiekem ook wel leuk vind. Nodig hem een keer uit of zo. Als hij leuk reageert weet je het. Het is natuurlijk wel moeilijk als jullie allebei verlegen zijn. Maar probeer je angst te overwinnen.

24 dec 2016, 19:12, Prinses
8

Hey, ik ben een meisje van 13 jaar. Mijn vriendin word gepest. ik weet niet wat ik kan doen. Jij?

26 dec 2016, 00:12, Saartje
9

ANTWOORD VAN PRINSES: Zeg het tegen iemand die je vertrouwd. Praat er ook over met je vriendin. maar alleen als ze dat wil. probeer ook voor haar op te komen.

26 dec 2016, 00:12, Prinses
10

Ik ben ongesteld geworden en als ik mijn vagina afveeg dan hangt er super veel bloed aan het wc papier

28 dec 2016, 20:12, Randommeisje
11

ANTWOORD VAN PRINSES: Zeg het tegen je moeder. Natuurlijk is dat moeilijk. Begin misschien met 'Ik denk dat ik ongesteld ben mam.' het kan ook iets anders zijn. Want als niemand het weet kan je moeilijk aan maandverband komen of tampons. Succes

28 dec 2016, 20:12, Prinses
12

Hai prinses,
Ik vond dus een tijd een jongen leuk van mn school (heb 2 en een half jaar bij hem in de klas gezeten, ben dit jaar van klas veranderd) en ik heb soortvan aan iedereen verteld dat ik hem NIET meer leuk vind, maar toch vind ik hem nog wel wat leukig enzow en ik krijg m niet uit mn hoofd... Wtf moet ik ooit doen nu😵

29 dec 2016, 17:12, Wohooo
13

ANTWOORD VAN PRINSES: Dat herken ik wel hoor. Dat je tegen iedereen zegt van 'jongens zijn stom' terwijl je hem eigenlijk wel leuk vindt. Vind hij je wel leuk? Als dat zo is kan je gewoon verkering met hem hebben. Als kinderen dan gaan zeggen van 'Je vondt hem toch stom?' kan je gewoon zeggen dat je hem nu leuk vindt. Succes!

29 dec 2016, 19:12, Prinses
14

Hey Prinses, mijn vriend vindt dat ik te dik ben. Maar ik heb al een bmi van 17. Dat is toch goed. ik sport ook 4 keer in de week en eet bijna nooit onezond zoals patat of andere snacks. Wat moet ik doen?

30 dec 2016, 09:12, Tiana
15

Hoi prinses,
Ik ben 13 jaar en ben allen thuis en ben voor het eerst ongesteld maar ik woon allen met mijn vader thuis wat moet ik nu doen

30 dec 2016, 14:12, Wanhopig meiske
16

ANTWOORD VAN IEMAND ANDERS: misschien mag ik hier niet op antwoorden maar dit is wel belangrijk. Vertel het meteen aan je vader, het is lastig maar wel belangrijk, hij zal het vast niet raar vinden en je moet maandverband/tampons kopen. Je zult eerst het met wc papier moeten doen totdat je die spullen hebt. Zorg er dan wel voor dat het niet te vies word.
xx

30 dec 2016, 17:12, happy girl x
17

beste happy girl, fijn dat je zo goed antwoord geeft. Groetjes van Prinses

31 dec 2016, 18:12, prinses
18

WEDSTRIJD VAN PRINSES: Wie als eerste weer een probleem meld wint. natuurlijk krijgt wel iedereen antwoord. [;) <smiley. Dus kom maar op met die dilemma's

1 jan 2017, 10:01, Prinses
19

Hoe kan ik geiler en nater worden voor vingeren en masturberen

1 jan 2017, 19:01, Sexy meisje
20

Krijg ik nog antwoord erop

3 jan 2017, 14:01, Sexy meisje
21

ANTWOORD VAN PRINSES: Dit is niet echt mijn oderwerp. maar je hebt gewonnen en geduld! Het is fijn als je tijdes het masturberen fantaseert met wie je sex zou hebben, denk aan je vriend of fantasie vriend. Trouwens, je bent tich wel een meisje? Is dit niet het geval dan weetik het ook niet. Ik ben een PRINSES. Geen PRINS.

5 jan 2017, 23:01, Prinses
22

Hi ik heb dus een probleem missien kunnen jullie mij helpen Ik heb dus sexs gehad met de vriend van mijn vriendin ik ben 15 jaar en was op haar feest zij ging nog even naar de winkel om iets te kopen voor die avond en ik en haar vriend waren er al dus lied ze ons allen op haar slaap kamer op eens begon hij mij te zoene ik vond het wel lekker en zoenden tereug zonder er bij na te denken en toen ging hij mij dus uit kleden hij deed eerst zijn eigen shirt uit en toen die van mij daarna knopte hij mijn broek los en makten mij bh open en ging aan mijn borsten zitten ik vond dit zo fijn en ik knopten zijn broek los en we haden nu nog alen een onderbroek aan en die deed hij bij mij ook uit en daarna bij heb toen ging hij boven op mij liggen en haden we sexs toen we mijn vriendin thuis hoorde komen hebben we ons snel aan gekleed maar ik voel we nu zo schuldig wat moet ik nu doen
Haar het eerlijk vertellen of moet ik niks zeggen ik vind dit heel lastig ik hoop dat julie mij kunnen helpen

7 jan 2017, 20:01, Wanhopig meisje
23

ANTWOORD VAN PRINSES: Misschien is het in dit geval beter als je niks zegt. zeg dat ook tegen hem. Hebben jullie wel voorbehoedsmiddelen gebruikt? Dat is wel belangrijk. Want als je zwanger bent is het helemaal fout.

8 jan 2017, 00:01, Prinses
24

Prinses, je antwoord is absoluut fout. Over zoiets moet je juist eerlijk zijn! Het is je vriendin en daar moet je eerlijk tegen zijn! Daar heeft zij recht op. Het is van hem totaal onbeschoft dat hij je begint te zoenen maar jij zit net zo fout dat je het terug deed. We zijn allemaal mensen en zulke dingen gebeuren maar wees er eerlijk over! Eerlijkheid duurt het langst

8 jan 2017, 08:01, jampot
25

Beste Jampot. Ik ben de echte Prinses en ik weet niet wie daar antwoord op heeft gegeven, maar ik in ieder geval niet. Je hebt wel helemaal gelijk. Vriendin zal misschien boos zijn. Dat wel.

9 jan 2017, 16:01, Prinses
26

Hoe kan ik me ouders overtuigen NU een hond te nemen

10 jan 2017, 20:01, Jam
27

Jam je bent te verwend ga naar het dierenasiel

16 jan 2017, 17:01, Woef
28

ANTWOORD VAN PRINSES: Misschien heeft Woef wel een beetje gelijk. Maar misschien kan je er iets voor doen. Mijn nicht mocht pas een hond als ze 2 keer per dag, 3 weken lang met een hondenriem buiten gng lopen. Als je belooft om er echt voor te zorgen of om de hond van je zakgld te kopen helpt het ook wel.

16 jan 2017, 22:01, Prinses
29

Dan moeten mijn ouders het wel willen en dierenasiel lig niet is de buurt en pa wil wel maar ma wil niet uit asiel

1 feb 2017, 19:02, Jam
30

En woensdag ik ben niet verwend waarom zou ik dat zijn

1 feb 2017, 19:02, Jam
31

Ik heb een hond maar maar heel veel mensen vinden hem raar hij is een shar pei zoek even op het is gênant ka'n je me helpen te ontdekken wat er mooi aan is veel mensen vinden hem lelijk ps het is een donker bruine pup

25 mrt 2017, 18:03, Puppy love
32

Ik heb licht ondergewicht en zou graag wat willen aankomen. Mijn bmi is 16. Hoe doe ik dat het beste?

27 mrt 2017, 22:03, Vieze Vaatdoeke ||
33

Aangezien prinses al even nietmeer reageert zal ik haar taak even overnemen.

Probeer iets meer te eten, en vooral tussendoortjes. Ga vooral niet ineens super ongezond eten. Probeer meer te eten maar dan meer gezonde dingen. Eet bv. Elke dag een appel extra. (Minder lichaamsbeweging is ook niet de oplossing dus zorg er wel voor dat je blijft bewegen)

Groeten en veel succes Meiske_

28 mrt 2017, 16:03, Meiske
34

ANTWOORD VAN PRINSES: Sorry, dat ik niet meer reageerde. Wat @Vieze Vaatdoek || betreft is het antwoord van @meiske heel goed.

24 aug 2017, 14:08, Prinses
35

Hey
ik ben er 3 jaar geleden achter gekomen dat ik op meisjes val en ik ben ook een meisje. Ik ben nu 15 en vind het tijd voor een relatie en er is een meisje dat k leuk vind en zij vind mij ook leuk, want gister had ze in mijn kluisje een briefje gelegd waarop stond ¨ik vind jou ook leuk.¨ maar nu wil ik een relatie met haar. Hoe vertel ik mijn ouders dat ik haar leuk vidn en dat ik dus op meisjes val?

24 aug 2017, 17:08, lesbie
36

ANTWOORD VAN PRINSES:
Je moet het ze gewoon op een goed moment vertellen. Dat je lesbisch bent is helemaal niet erg. Het kan gewoon en je kunt er niks aan doen. Misschien zullen je ouders in de eerste instantie in shock zijn, maar als je ze uitlegd dat je haar erg leuk vindt, vinden ze het vast minder erg.

4 nov 2017, 12:11, Prinses
37

Hi prinses,
Mijn ouders gaan scheiden, en ik zout in de pit help me alsjeblieft snel.

4 nov 2017, 12:11, Frikpen
38

ANTWOORD VAN PRINSES:
Het is natuurlijk niet leuk dat je ouders gaan scheiden. 1 ding dat je vooral NIET moet doen is jezelf de schuld ervan geven. Jij kan er niks aan doen dat ze ruzie hebben. Verder is het goed om erover te praten met iemand die je vertrouwt. (Niet je ouders in dit geval)
Verder veel succes...

17 dec 2017, 21:12, Prinses
39

Ik hou niet van beffen, maar mijn vriendin vind het wel lekker als ze gebeft wordt. Wat moet ik doen?

18 dec 2017, 10:12, Bernard Effer25
40

@Prinses ik heb een probleem maar weet niet zo goed wat het is. kun jij me helpen met mijn probleem?

22 dec 2017, 22:12, André

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.