Prijzen markt..

Hey!

Ik moet gaan bezuinigen met mijn geld enzo dus lijkt het mij een goed idee om naar de markt te gaan. Ondanks de lieve verkopers en gezelligheid houd ik meer van de supermarkt waar je alles maar kan pakken, dus ook chips en reinigingsmiddelen ect.

Omdat ik graag gezond blijf doen wil ik ook dure dingen halen die waarschijnlijk op de markt goedkoper zijn. Ik ging vaak naar de Dirk en Lidel omdat de Dirk fijn is en goeie kwaliteit heeft, en de Lidel heeft leuke aanbiedingen, goeie kwaliteit en is ook goedkoop. De aanbiedingen van de Libel zijn nog leuker met die vergeet-me-nietjes.😁

Dus even om prijzen te vergelijken kan je jouw dorp of stad noemen, de naam van jouw bezochte supermarkt inclusief de prijzen van de markt en supermarkt.

Soorten noten
Gedroogd fruit
Groente
Fruit
Kleding
Parfum
Douche gel

Gember
Paprika
Watermeloen
Aardappelen
Vlees
Kaas
Brood/broodjes
Peper, zout en andere kruiden
Kurkuma

En ideeën waar ik veel gezonde en leuke producten goedkoop(er) kan scoren zonder reclame te maken (tegen de regels op dit forum) zijn meer dan welkom!😊

-Liefs!

4 okt 2021, 🦋


Reacties

plaats reactie
1

Van alle supermarkten bij je in de buurt de aanbiedingen in de gate houden. Als je naar de markt gaat, kan je het laatste half uur dat ze er staan gaan, dan geven ze regelmatig korting of dingen gratis weg.
Wat ook helpt om te besparen is een boodschappenlijstje maken en je daar aan houden, zodat je geen impuls aankopen doet. En gewoon vooral water drinken, want sap, frisdrank enz is duur en onnodig ;)

4 okt 2021, 22:10, Lau
2

Hee Lau! Dank je wel voor je advies! Ik zou alleen graag van die gezonde groente shots nemen of gezonde sappen, zonder toegevoegde suikers of troep. Ook met dat boodschappenlijstje wordt het nogal duur in de supermarkt. Dus vandaar wil ik graag de prijzen weten, weet jij die ongeveer? Tot hoe laat zijn de marken dan open? :)

6 okt 2021, 13:10, 🦋

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.