praten met mijn crush

Hey hey,
Ik gen stapel verlieft op een jongen. Maar ik geen, meisje dat gemakkelijk met jongens praat. Daardoor praat ik weinig/nooit met hem. Hoe breng ik daar verandering in? En hoe kan ik er voor zorgen dat hij met mij gaat praten zodat ik niet de eerste stap hoef te zetten?
Help me please

7 jan 2016, isa


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb een beetje hetzelfde probleem het is echt lastig

9 jan 2016, 12:01, linde
2

Hoi!
Ik heb zelf een crush die ik eerst ook helemaal niet sprak en niet goed kende en nu spreken we zelfs af! Dus ik heb wel wat tips voor je :)
1- T klinkt een beetje raar maar stalk zijn insta, facebook, heel google af naar info. Dat je zijn hobby's, vrienden, alles weet. Zo heb je makkelijk een gespreksonderwerp die hij leuk vindt.
2- Voeg hem toe op snapchat en vraag of hij snapdagen wilt, zo moeten jullie wel contact houden elke dag omdat anders je snapdagen weggaan.
3- Zoek uit welke hobby's hij heeft en vraag (alleen als je hem al wat beter kent) of hij misschien samen iets wilt doen.
4- Maak oogcontact met hem en zeg hoi als je hem ziet, je denkt misschien dat dit heel erg opvalt dat je hem leuk vindt, maar vrienden zeggen toch ook gewoon hoi tegen elkaar? Dus dat is al een begin

Ik hoop dat je er iets aan hebt!
Succes :)

31 jan 2017, 16:01, Succesmetjecrush

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.