Praatforum! met iedereen!

HeeHee!
Ik ben op deze site, om mezelf en andere meiden te helpen!
Ik heb dit topic aangemaakt omdat meiden gezellig met elkaar kunnen chatten!
Het kan gaan over je 1ste keertje ongesteld of over je favoriete vakantieland!
Het onderwerp bepaal jezelf,
Veel liefs en kusjes Hannah

9 nov 2012, hannahx


Reacties

plaats reactie
1

Leuk idee Hannah! ga ik zeker gebruik van maken!! :D

9 nov 2012, 20:11, onlymy
2

hannah i love you :)
xxxxxxxxxxxxxxxxx
4everloveyouxxx

10 nov 2012, 18:11, loveyou x
3

Hahaa, ja ik dacht..Eigenlijk zou dr ook een chat moeten zijn maarja,dat is er dus niet voor meiden onder elkaar zegmaar.
Dus daarom maar een forum.
Bedankt loveyou x,hahaha.
Maaar waar zullen we het over hebben?x

10 nov 2012, 18:11, hannahx
4

misschien over jaloerse meiden ofzo,
want ja ik merk wel dat er de laatste tijd vaak meiden naar me kijken en soms zeggen sommige vriendinnen dat ze jaloers zijn want in de 2dee week van mijn middelbare school kreeg ik al liefdes verklaringen/brieven in mijn kluisje en toen zijden men vriendinnen wow zou ik ook wel willen ik ben vet jaloers op jou en al dat soort dingen en toen d8 ik ja ik mag soms ook weleens geluk hebben maarja als jullie iets anders weten? mag dat ok wel hoor of als jij ook zo een verhaal hebt van jaloerse meiden of vragen wil stellen ze zijn welkom! x my

11 nov 2012, 20:11, loveyou x
5

Heeeeeeeeee.
Ik vindt het goed hoor,haha!
Als je ander onderwerp hebt,kunnen we ook gewoon over 2 dingen tegelijk praten!
Maarja,loveyoux SUPER leuk,dat jij brieven enzo hebt gehad, vertel!
Hoe is het nu ,met je love?

11 nov 2012, 21:11, hannahx
6

ja ik vond het ook erg leuk maar er ijn er al een tijdje geen nieuwe meer gekomen zo jammer maar ook wel weer goed ik moet me bezig houden met school en niet met jongens dat is soms wel moeijlijk maar het moet haha maarja dus er zijn er al een tijdje geen brieven meer gekomen ik denk dat hij mij niet meer leuk vint :( het is op me afgeknapt maarja hoe kon ik dat nou weten over die date ik wist tog niet wie dat was en misschien ging het alleen maar om die stomme date maarja ik moet me er ook niet zoveel mee bezig houden!

14 nov 2012, 08:11, loveyou x
7

heeii,
jammer dat je nix meer hebt gekregen.

maar ik heb een vraag voor jullie.
mijn vriendje is kleiner dan mij, ziet t er dan raar uit als we een kus geven ofzo ?
het scheelt niet heel erg veel ongeveer 10 cm of minder, maar toch.
x

29 dec 2012, 19:12, M xx
8

nee hoor maar jullie hebben tenminste een vriend heb nog nooit een gehad denk dat ik niet knap genoeg ben of te dik ofzo vind het wel jammer

30 mei 2013, 18:05, maggie
9

Kifesh

25 nov 2016, 15:11, Steven
10

ahahaha steven

5 dec 2016, 18:12, CC
11

Fixxx

6 dec 2016, 21:12, Jij
12

Hi ik heb dus een probleem missien kunnen jullie mij helpen Ik heb dus sexs gehad met de vriend van mijn vriendin ik ben 15 jaar en was op haar feest zij ging nog even naar de winkel om iets te kopen voor die avond en ik en haar vriend waren er al dus lied ze ons allen op haar slaap kamer op eens begon hij mij te zoene ik vond het wel lekker en zoenden tereug zonder er bij na te denken en toen ging hij mij dus uit kleden hij deed eerst zijn eigen shirt uit en toen die van mij daarna knopte hij mijn broek los en makten mij bh open en ging aan mijn borsten zitten ik vond dit zo fijn en ik knopten zijn broek los en we haden nu nog alen een onderbroek aan en die deed hij bij mij ook uit en daarna bij heb toen ging hij boven op mij liggen en haden we sexs toen we mijn vriendin thuis hoorde komen hebben we ons snel aan gekleed maar ik voel we nu zo schuldig wat moet ik nu doen
Haar het eerlijk vertellen of moet ik niks zeggen ik vind dit heel lastig ik hoop dat julie mij kunnen helpen

7 dec 2016, 21:12, Wanhopige meisje
13

Hoi wanhopig meisje je moet dit wel vertellen maar jullie hadden dit wel nooit moeten doen

8 dec 2016, 18:12, 🌝
14

@wanhopig meisje
Het lijkt me leuk om seks te hebben. Je hoeft het niet per sé te zeggen. Je kan bijvoorbeeld wel zeggen tegen je vriendin "zou jij ooit met iemand seks hebben,een lief van je vriendin?" En dan kan je zien wat ze zegt. Wel leuk dat je al seks gehad hebt. Was het je 1ste keer? Ik ben jaloers

11 dec 2016, 22:12, Je
15

@je
Nee dit was niet mijn eerste keer seks

16 dec 2016, 15:12, Wanhopig meisjes
16

ik had ook sex. Ik had met mijn vriend al 2 jaar verkering. Toen wilde hij en ik ook. en we deden het onder de douche. Het mocht niet te lang duren want mijn moeder kwam bijna thuis.

20 dec 2016, 22:12, Felice

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.