Populair zijn

hay ik ben 12 en zit in de 1e en ik ben echt gwn bijna niet populair. Dan denk je miss waarom staat dit bij Lichaam? nou ik heb dus kleine borsten en draag wel een bh maar een meisje uit mijn klas heeft al b/c en mijn vriendinnen a/b en ik heb aa. Help ik ben echt niet populair en de jongens vinden me vlgns mij echt niet mooi :-(

5 jan 2022, *wow*


Reacties

plaats reactie
1

Hi,
waarom zou je populair willen zijn?
En je borsten gaan nog groeien want je bent nog pas 12.
Ik ben zelf ook 12 en ben ook totaal niet populair.
En de jongens komen nog ;)
Maar als je populair zou willen zijn dan kan je proberen meer te praten en zo met kinderen die populairder zijn en tussen de pauzes bij hun groep blijven en te kletsen en zo.

5 jan 2022, 23:01, Anoniemmm
2

Ik wil graag populair zijn omdat ik op dit moment de nerd van de klas ben omdat ik gwn leer en gied cijfers haal. En ik wil helemaal niet bekend staan als nerd. En opzich ben ik wel knap maar alle jongens die gaan dan zeggen o ik zit weer naast/voor/achter .... en als ik populair ben doen ze dat minder. Ik word wel een beetje geplaagd met mijn naam maar word niet gepest, ook niet bij andere onderwerpen.

6 jan 2022, 08:01, *wow*
3

Ik snap wel dat je niet bekend wil staan als nerd, maar goede cijfers halen is sowieso goed voor je toekomst en zo.
En probeer dus wat meer te praten met iedereen en in de goepschat (als jullie die hebben) ook veel te chatten.
ik had vorig jaar ook een vriendin die een beetje een nerd was (ze vroeg letterlijk om huiswerk) en zij werd daardoor ok een beetje uitgelachen (niet heel erg).
Maar je moet het negeren als je wordt uitgelachen omdat je goede cijfers haalt, want alleen domme mensen zullen je uitlachen.

6 jan 2022, 08:01, Anoniemmm
4

@Anoniemmm Thx voor de lieve berichtjes, ja we hebben een groepsapp alleen ik weey niet hoe je dan moet reageren. Heb jij nog tips? Bijv als of het me niet/wel boeit ofzo?

6 jan 2022, 16:01, *wow*
5

Ik weet niet of jullie op jullie school computers hebben, maar je kan whatsapp op je computer openen en als er dan een gesprek is kan je er aan meedoen terwijl je bijvoorbeeld huiswerk maakt.
Ik ben zelf ook niet zo sociaal haha en ik chat meestal niet in de groepsapp omdat er rare gesprekken zijn.
Maar je moet gewoon een beetje bij het onderwerp blijven en memes of zo sturen idk, sorry ik weet hier niet echt veel van.
wat bedoel je precies met of het je wel boeit of niet?

7 jan 2022, 10:01, Anoniemmm
6

Stel ik hou van kippen en het gaat over hoe dom kippen zijn? Voorbeeld hoor:) En we hebben wel schoolcomputers maar we hebben zelden een uur met de schoolcomputers.

7 jan 2022, 19:01, *wow*
7

Als het gaat over hoe dom kippen zijn, dan zou ik denk ik gewoon doen alsof je kippen dom vindt, of juist andersom en je eigen mening erover zeggen. Het is een beetje hoe jij het zelf wil

8 jan 2022, 17:01, Anoniemmm
8

@Anoniemmm Thx voor je bericht. Ik zal de tip gebruiken!

8 jan 2022, 21:01, *wow*
9

Laat maar weten als het gelukt is.
Maar als je populair ga dan niet spijbelen, dranks en zo doen als de andere kinderen dat gaan doen en ga nog steeds goede cijfers gaan.
Nog veel succes <3

9 jan 2022, 09:01, Anoniemmm
10

Hoi ik ben een meisje van 13 jaar,
Ik ben ook niet mooi, maar het maakt niet uit of je mooi bent of grote borsten hebt. Ik ben zelf op de basisschool erg populair geweest. Omdat ik mezelf was en anderen hielp in alle soorten situaties. Ik wil niet opscheppen...
Als je populair wilt zijn zal ik mensen helpen die gepest worden, of probeer hoge cijfers te halen. En probeer vooral niet teveel te denken aan dat je beroemd wil zijn.

16 dec 2022, 18:12, Oppepper1234
11

Hoi ik ben een meisje van 13 jaar,
Ik ben ook niet mooi, maar het maakt niet uit of je mooi bent of grote borsten hebt. Ik ben zelf op de basisschool erg populair geweest. Omdat ik mezelf was en anderen hielp in alle soorten situaties. Ik wil niet opscheppen...
Als je populair wilt zijn zal ik mensen helpen die gepest worden, of probeer hoge cijfers te halen. En probeer vooral niet teveel te denken aan dat je beroemd wil zijn.
En als je zelf niet wilt worden gepest, kan je ook vrienden worden met jongens! Het is echt niet raar om gewoon even te lachen met die eenzame jongen van de klas. Dan weet je ook uiteindelijk meer over jongens omdat je meer met ze hebt gepraat. Het is ook veel moeilijker om op de middelbare school beroemd te zijn. Je kan wel beroemd zijn maar begin dan als eerst bij je vriendinnen. Nou ja, dat denk ik want ik ben nu gewoon een eenzame emo-nerd geworden omdat... Nou ja... Puberteit enzo : )

P.S. ik heb alle tips hierboven zelf ooit uitgevoerd en het lukt gewoon om daarmee beroemd te worden!

16 dec 2022, 18:12, Oppepper1234
12

Hee dames!

Laat me effe gelijk zeggen dat iedereen mooi is op zijn/haar eigen manier. Jullie zijn nog heel jong, er gaat heel veel moeten veranderen aan jullie lichaam/gezicht. Ik wou vroeger ook net als andere zijn het ging allemaal zo langzaam en had kleine borsten. Uiteindelijk duurde het ook wel een tijdje en nu zijn ze gewoon normaal maar niet bepaald groot ofso. Je hoeft niet voor andere mooi te zijn zolang jij je lekker in je vel voelt moet je aan niemand anders denken dan jezelf. En populair zijn maakt geen verschil. De meeste zijn onzeker over hunzelf en doen alles voor andere omdat ze willen dat iedereen hun mag en leuk en mooi vind.

Laat je niet gek maken door andere mensen. Als er iets is of als je iets wilt vragen mag je dat gewoon doen.
***

*** dit bericht is aangepast door de moderator

24 dec 2022, 05:12, Riri
13

Ik snap je helemaal, maar populair zijn is ook niet de hemel hoor. Het betekent meestal niet dat mensen je niet aardig vinden, maar niet zo veel interesse in je hebben? Het verschilt natuurlijk maar op mijn school zijn de populaire meisjes hartstikke aardig en grappig, en over uiterlijk hoef je je niet al te druk over maken, en borsten zijn op een bepaalde leeftijd volgroeid. Dus wees gewoon jezelf (en ik denk dat er ooit wel een jongen komt die je leuk vind hoor ;) )

27 dec 2022, 17:12, Gwoon

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer