Pls tips

Hey,
Ik vind in jongen uit mijn klas leuk,
Maar ik ben bang dat hij mij niet leuk vindt,
ik zou hem heel graag willen kussen fz.
Maar ik denk dat hij mij niet leuk vind.
Ik dacht dat liefde makkelijk zou zijn net als in films, dat je een soort van langzaam naar elkaar toe gaat enzo en dan dat de rest van zelf gaat,
Maar ik ben ook weer bang dat ik dat niet kan.
Zouden jullie mij tips kunnen geven, en vertellen hoe het moet

5 jan 2017, Meisje 14


Reacties

plaats reactie
1

Ga ervoor! Zoenen kan nooit fout gaan dat moet je goed weten! Natuurlijk gaat het de ene x beter als de andere maar er is geen manier die hoort ofzo. Doe wat goed voelt! Ga er voor of stel het voor "Hey eigenlijk zie ik het zitten om te zoenen, miss klinkt het een beetje gek maar dat lijkt me tof". Veel jongens zijn daar zeker in geintreseeerd ! Proberen is nooit verkeerd
X

5 jan 2017, 23:01, Linn
2

ik zou eerst proberen erachter te komen of hij je leuk vind want zo in 1 keer zoenen is toch een beetje apart als hij je niet ziet zitten en hij zal het wss dan ook niet willen of om de verkeerde redenen wel willen. zorg ervoor dat je hem wat beter kent. En meid zoenen moet je niet bij nadenken dat gaat vanzelf geloof me, je komt vanzelf in de juiste sfeer en dan gaat het allemaal helemaal vanzelf
xx

11 jan 2017, 20:01, happy girl x

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.