plankenkoorts

hey, ik ben een meisje 14 jaar en ik hou van zingen. ik doe het de hele dag door behalve op school. Ik zit ook in een band maar daar speel ik gitaar maar ik zou er ook heel graag in willen zingen, maar ik weet niet of ik dat wel kan/durf. Mijn vriendinnen en vrienden zeggen dat ik mooi kan zingen. Mijn vader vindt dat ook maar mn moeder en mn broer niet zo. Ik durf niet echt voor mensen te zingen behalve voor een paar vriendinnen als ik daar alleen mee ben maar voor meerdere mensen -_- weet iemand miss hoe ik hier vanaf kom???

7 jan 2018, eva


Reacties

plaats reactie
1

Misschien eerst zangles nemen want misschien zing je toch niet zo zuiver. Dan dat ze zeggen je hoort je eigej stem anders als anderen hem horen.

8 jan 2018, 08:01, ♣️
2

Het komt er gewoon op neer dat een aantal mensen de waarheid spreken en een aantal mensen liegen in dit verhaal.

8 jan 2018, 11:01, Hoi
3

Lieve Eva, ik denk dat dat een grap was. En anders, vinden de meeste dat gewoon mooi. Als ze dat niet mooi vinden, vinden ze het al dapper. Misschien krijg je hele erge spijt, als je niet gaat.

8 jan 2018, 16:01, Eva🎆
4

Je kunt jezelf ook een keer opnemen en later terug luisteren dan kan je horen wat je er zelf van vind. Ik zou gewoon gaan net als wat Eva hier boven mij zegt anders krijg je er spijt van.

9 jan 2018, 18:01, Eva🦄
5

De zangeres van de band stopt ermee door examen jaar nu mag ik haar op plaats in nemen maar ik weet niet of ik het wel durf om voor een groot publiek te zingen

9 jan 2018, 22:01, Eva
6

Lieve Eva, voor een podium vond ik heel gaaf. Je mag dan heel trots op jezelf zijn, en anderen ook.

10 jan 2018, 19:01, Eva🎁

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.