pil orgametril toch ongesteld

Hoi ik ga vanacht op vakantie (kamperen) en ik wilde liever niet ongesteld zijn op vakantie want dat vind Ik niet chill nu had ik aan Mn moeder een pil gevraagd of ze dat kon halen bij de dokter ofso. Voor DE pil was het al te laat dus zei de dokter dat orgametril goed was dan moet je die elke dag slikken en de laatste dag van de vakantie niet meer innemen en dan ben je in NL weer ongesteld alleen gister (donderdag) had ik toch heel veel bloedverlies bij het plassen dus had voor de zekerheid maandverband ingedaan daar was niet veel te zien leek een beetje als je net klaar bent na je ongesteldheid zeg maar. Maar vandaag ben ik gewoon ongesteld zoals normaal maar we gaan vanacht op vakantie en nu heb ik stres omdat die pil blijkbaar niet goed werkt ofso heeft iemand dit ook meegemaakt of ervaring ermee Tell me xx I

21 jul 2017, Anoniem_|_


Reacties

plaats reactie
1

Lieve meid, ik zou gewoon genieten hoe dan ook. Praten of zwemmen en het vergeten. En een tampon in heet fijn. Dus maak je geen zorgen.

21 jul 2017, 13:07, Eva
2

Jaa ik twijfel heel erg of ik nu moet stoppen met die pil want Mn moeder had dus de dokter gebeld en die zei dat het een tussenbloeding was en dat dat dan morgen weer over is maar het kan dus wel vaker voorkomen en dan is het ook onverwachts. Zal ik dan gewoon stoppen met die pil want nu hen ik toch al twee dagen bezig of zal ik gewoon doorgaan( tampon heb ik nog nooit gebruikt en lukt me niet op in te doen)

21 jul 2017, 14:07, Anoniem_|_
3

hoi Anoniem_|_
waarom lukt het niet om een tampon in te doen. vraag of je moeder of dat je zelf een doosje, mini tampons haalt voor je. kan je even proberen of het wel gaat lukken. er zit een briefje in het doosje hoe je het moet doen..
anders op internet staat ook wel hoe je het moet doen.. bij mij lukte het ook niet. maar na een tijdje oefenen ging het wel..

21 jul 2017, 14:07, iemand
4

Jaa eeerat hebben eigenlijk altijd normale geprobeerd ik heb vandaag ook mrt Mn moeder mini's gekocht denk dat ik het vanavond nog een keer ga proberen en ik denk trouwens ook dat ik ga stoppen met die pil ben nu toch op bijna de helft van Mn menstruatie

21 jul 2017, 17:07, Anoniem_|_
5

hoi Anoniem
is het een doorbraak bloeding of je menstruatie..
je kan het vanavond nog een keer proberen om een mini tampon in te brengen, je zou je moeder ook nog om advies vragen, of samen het briefje wat er bij zit samen door te lezen.

21 jul 2017, 17:07, iemand
6

Jaa waarschijnlijk een doorbraakbloedimg dat zei de dokter maar het is voor mijn gevoel net als ongesteld Mn buikpijn is nig erger dan normaal gesproken en flauwvallen enzo en ik ben dus bang dat als ik verder slik dat ik over een week weer doorbraakbloeding heb.

21 jul 2017, 17:07, Anoniem_|_
7

@ Anoniem
ben je tijdens je vakantie dan niet ongesteld. het lijkt me niet zo fijn om het te zijn. ik zou dan stoppen met slikken van de pil. als je over een week weer ongesteld moet worden. ik zou voor de zekerheid wel maandverband en tampons in je tas doen. voor op de vakantie..

21 jul 2017, 17:07, iemand
8

Jaa ik denk dat als ik nu stop dat ik niet meer ongesteld ben in de vakantie Jaa de komende 3/4 dagen wel Maarja heb al wel een noodpakketje zeg maar in Mn handtas en een vooraf bij Mn koffer dus dat zit wel goed alleen die tampons gaan nog niet goed net met inbrenghuls geprobeerd maar doet echt pijn

21 jul 2017, 19:07, Anoniem_|_
9

Ik heb net een mini tampon ingedaan en het is gelukt!!!! Alleen nu voel ik hem wel zitten en doet een beetje pijn iemand tips wat ik nu kan doen?

21 jul 2017, 19:07, Anoniem_|_
10

hoi Anoniem
weet niet of je tampon diep genoeg zit. je mag hem eigenlijk niet voelen. als je loopt. je kan proberen als hij nog een stukje dieper wil.

22 jul 2017, 10:07, iemand
11

Jaa ik draag geen tampon meer want was gewoon doorgelekt gelukkig had ik nog maandverband in. Vandaag trouwens ook doorgelekt lekker Mn nieuwe broekje vies Mn moeder zegt wel dat ze m schoon krijgt verder ga ik zeg maar dood van de buikpijn een lekker begin van de vakantie dus🖕🏻 Ben trouwens ook heel boos op de dokter want Mn tante is zuster geweest en zegt dat die pil helemaal niet voor uitstellen van de menstruatie is maar als je te lang ongesteld bent dat je het daarmee kan stoppen dusja vandaar dat ik op mijn datum ook gewoon ongesteld ben geworden alleen 10x zo erg denk ik door die pil nog 4 dagen strijden I think

22 jul 2017, 19:07, Anoniem_|_
12

hoi anoniem
had te lang gewacht met verschonen, of had je een te kleine tampon in gedaan, dat je doorgelekt was.
lekker dan zo een huisarts, kan je tegen de pijn geen paracetamol slikken. strekte...

22 jul 2017, 21:07, iemand
13

Jaa ik had mini in maar ja Mn moeder gaat nog ff boos doen tegen de dokter hoop ik en nu ben ik klaar met ongesteld dus kan nog 2,5 week genieten love u all

28 jul 2017, 10:07, Anoniem_|_
14

hoi
Anoniem_|_
je bent er weer even vanaf. het schiet ook niet op zo, als je van de huisarts een pil krijgt om je ongesteldheid uittestellen, en het werkt niet. ik had primalut. van de huisarts gekregen. en die hielp wel.. dat ik terug kwam vakantie. ben ik gestopt met de pil, en daar na kwam me ongesteldheid. geen gedoe tijdens de vakantie. ik had wel tampons en maandverband mee op vakantie..
gr iemand

28 jul 2017, 16:07, iemand
15

Jaa volgend jaar neem ik gewoon de pil zeg maar allemaal wat makkelijker maaaar nu ben ik een paar dagen van mijn ongesteldheid af, heb ik 40 graden koorts en lig te bibberen van de kou met 35 graden dus dokter hier naar toe lekker Italiaans 😫 En naar het ziekenhuis 2,5 uur aan het infuus lekkere vakantie he het infuus heeft nu wel geholpen en voel me al wat beter nu nog antibiotica slikken en dan komt alles weer goed ben benieuwd wat de volgende obstakel word groetjesss

31 jul 2017, 15:07, Anoniem_i_
16

hoi
Anoniem_i_
dat is minder, ben blij dat weer wat beter met je gaat. lekker zo een huisarts.
ja inderdaad volgend jaar, maar aan de pil, dan kan je het zelf regelen, met de vakantie door slikken. en dan als je weer thuis ben, kan je weer ongesteld worden. fijne vakantie verder en strekte nog maar even liefs iemand

31 jul 2017, 22:07, iemand
17

Jaa klopt Thankyouu xxx

1 aug 2017, 09:08, Anoniem_I_

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.