Pil en seks

Hoii
Ik ben een meisje van 15 en ik wil graag aan de pil. Niet alleen omdat ik veilig seks wil hebben maar ook omdat ik heel onregelmatig ongesteld wordt. Maar mijn vraagje is welke bijwerkingen er allemaal zijn want ik hoorde dat je echt een paar kilo aankomt. En hoelang moet je aan de pil zijn voordat je veilig seks kunt hebben zonder condoom eventueel (niet dat ik dat van plan ben maar even voor als het scheurt want ik wil nog geen kindjes zegmaar). Bedankt voor het lezen van mijn stukje :)

17 apr 2017, 1234pilgaangebruiken?


Reacties

plaats reactie
1

Hey ik weet niet veel over de pil maar ik weet wel iemand die de pil neemt en ze zegt dat die eerste paar weken dat je dan wel aankomt maat dat komt gewoon omdat je lichaam vocht bijhoud en na die paar weken gaat dat terug weg

18 apr 2017, 07:04, Kellin quinn lover
2

Ik dat een strip dan ongeteld worden en dan ben je beschermd dat zij een vriendin van mij die aan de pil is

25 apr 2017, 13:04, 🤔
3

Ik merkte zelf dat je de eerste keer wat meer buikpijn hebt dan normaal maar dat gaat de volgende keer weg, ook als je de strip op hebt geslikt en je moet die week ongesteld zijn was bij mij in het begin pas middenin de week, dus bijv niet meteen maandag maar donderdag. Ik ben zelf niet aangekomen van de pil en de buikpijn word iedere keer minder, hiervoor moet je hem wel regelmatig slikken anders krijg je veel buikpijn en kan je zomaar ongesteld worden als het nog niet moet. Dit gebeurt meestal pas als je hem 3 dagen achter elkaar bent vergeten.
ik hoop dat je verderkomt
xxx

26 apr 2017, 13:04, happy girl x

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.