pijpen en aftrekken

heey iedereen! ik wist niet zo goed in welke rubriek ik dit moest zetten dus heb dit maar in “kopzorgen” gezet.. ik heb dus een vriendje ofja soort van vriendje eigenlijk hebben we bijna een relatie, maar we gaan dus best vaak verder als we bij elkaar zijn.. dus ik pijp hem ook wel regelmatig en trek hem ook af, maar hij komt maar niet klaar, ik doe t heel lang maar t gebeurd maar niet, soms doet hij het zelf verder en ga ik beetje zuigzoenen geven in zijn nek en dan komt hij wel klaar, vind het zo gek alsof ik het verkeerd doe. Heeft iemand goeie tips voor mij om hem goed te laten klaarkomen met pijpen of aftrekken?

20 mei 2021, ANONIEM


Reacties

plaats reactie
1

Beste tip praten rn vragen aan hem

21 mei 2021, 08:05, Bikinigek
2

Uit ervaring zou ik zeggen dat je langzaam hem geil maakt, en langzaam dit opbouwt tot een sneller tempo. Raak tussendoor zijn ballen eens vast, niet te hard, en beweeg in een steeds sneller tempo met het aftrekken/pijpen.

21 mei 2021, 09:05, Tipper
3

okee heel erg bedankt! maar soms krijg ik super veel last van mijn arm als ik hem moet aftrekken en dan zegt ie ook van gewoon stoppen als je last krijgt anders is het kut voor jou enzo maar ik wil dan juist door

21 mei 2021, 10:05, ANONIEM
4

Begin met vragen op welke manier hij het fijn vind. vraag hem tijdens het aftrekken of je harder moet knijpen, juist losser moet, sneller, langzamer enz. Weet ook dat het niet persee aan jou hoeft te liggen. Het kan ook zijn dat hij mentaal gewoon blokkeert waardoor het klaarkomen niet lukt. Hij voelt zich misschien net zo kut over deze situatie als dat jij je voelt. Communiceren is hier echt de enige oplossing. En gedult, want het gaat je sws lukken!

25 mei 2021, 19:05, lau

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.