pijn & jeuk

hoii, ik heb me eergisteren gescheerd maar het jeukt heel ergen als ik krab doet het pijn.... moet ik nu doorgaan met knippen of stoppen???

help, x lisa

3 mrt 2021, liesje


Reacties

plaats reactie
1

Je kunt scrubben dat helpt tegen de ingegroeideharen

4 mrt 2021, 13:03, Bikinigek
2

hoeveel mesjes zitten op je scheermesje? als er 1 of 2 op zitten kan het moeilijk zijn om alles weg te scheren en moet je dus vaker en harder eroverheen gaan en dat is slecht. koop er misschien een met 5 of 6 mesjes dat je er ook niet vaak overheen hoeft. ps. gebruik scheerschuim!!!

17 apr 2021, 20:04, Eva🥀
3

Gebruik idd goeie scheermesjes en vervang ze ook regelmatig! Denk aan sws 1 keer in de drie maanden als je je 1 keer in de week scheert. Als je je vaker scheert dan zou ik aanraden ze nog vaker te vernieuwen.
Het helpt ook om alleen met de haartjes mee te scheren, dus van boven naar beneden en niet andersom.
Het allerbeste is onder een warme douche met scheerschuim en de boven genoemde tips.

18 apr 2021, 21:04, Lau
4

heey je moet goeie scheermesjes hebben soms zijn die wat duurder maar dan heb je dit probleem minder je moet ze vaker verwisselen anders worden ze bot en kijk goed weelke richting je inscheert geen koude douch maar een warme en scrubben erna en insmeren help ook goed
suc6 x

26 apr 2021, 13:04, yaar_x

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.