Pestverleden

Ik ben zo ongeveer mijn hele schoolleven wel gepest. Het begon op de lagere school, op het vmbo en vervolgens de havo. Ik ben voor mijn leven beschadigd, ontwikkelde ptss, angststoornissen en een depressie. Slik medicatie en ben al jaren bij de ggz in behandeling.
Nu vraag ik me nog altijd af of pesters er later spijt van hebben van wat ze hebben gedaan.
Ik geloof niet dat ze zich die dingen niet meer kunnen herinneren, want ik kom er regelmatig nog tegen waar ik woon en zodra ze mij zien kijken ze snel de andere kant uit.

19 dec 2020, Zoveelvragennog


Reacties

plaats reactie
1

Wrs dan wel.

Ik had een meisje in me klas, ze werd super erg gepest. Ik was de enige die haar hielp. Ik kan me dit nog wel herinneren. Maar of de pesters het nog weten, idk

21 dec 2020, 03:12, Danoontje
2

Ahw wat naar voor je , ik herken het . Mijn leven is ook helemaal verpest door de pesters... ik heb daardoor een eetstoornis (anorexia) op gelopen.... ik denk wel dat ze dan wel spijt hebben van wat ze hebben veroorzaakt... maar dat is dan ook wel een beetje verdient...

23 dec 2020, 14:12, Roos

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.