permanent stijlen

hee ik ben een meisje met slag in mn haar en ik vind dat niet mooi. Ik wil het het liefst permanent stijlen maar ik zie ook veel verhalen op internet dat je haar gaat uitvallen. weten jullie een goede kapper waarbij dat niet gebeurd?
Het liefst in UTRECHT

Sia

2 nov 2017, XXXXXX


Reacties

plaats reactie
1

Hee lieve Sia, ik borstel en heb ook nog steeds slag, heel mooi vind ik het niet. Stylen kan misschien IDK. Je kan hairtutarial's zien, ik spel het waarschijnlijk slecht. Misschien droogshampoo. Liefs Eva ๐Ÿ˜˜

3 nov 2017, 20:11, Eva๐Ÿ‚
2

Ik heb half stijl haar mijn voor plukken krullen en de onderkant ook dus wil ook permanent stijlen (mijn ma is kapster geweest heel lang) en ik vroeg aan haar mag ik mijn haar permanent stijlen toen zei ze :nee, na 2 maanden krijg je rare plukjes op je hoofd huid omdat je haar natuurlijk groeit dus dan moet je het weer stijlen en dat is pas slecht voor je haar dus ik zal het ni doen als ik jouw was.

3 nov 2017, 23:11, Laama
3

Slag in je haar is zo mooi, ik probeer juist slag in mijn haar te krijgen. Oke verder weet ik niks over dat permanent stylen, sorry ๐Ÿ˜‚โค๏ธ

4 nov 2017, 10:11, S
4

Ik heb zelf kroes haar (kleine krulleftjes) en ik heb het vroeger laten 'ontkroezen' soort van chemischmasker die je een tijde in je haar laat. En het gaat echt heel erg branden en pijn doen๐Ÿ˜‘ hoe dan ook... Je spoelt het er uit en je haar is permanent stijl. Schadelijk? Beetje, ligt eraan hoe sterk je haar is. Ik zou het niet zelf doen maar door je moeder of kapper ofzo..

4 nov 2017, 13:11, Mai

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.