Per ongeluk bloot gezien

Wie is er weleens per ongeluk bloot gezien?

Ik weleens tijdens het omkleden in de gezamenlijke zwembad kleedkamer en met kamp toen ik stond om te kleden.

21 nov 2020, buket


Reacties

plaats reactie
1

Ik gelukkig nig jiet
Heb wel eens een droom gehad dat me overbuurman me blood zag door het raam . Haha

21 nov 2020, 02:11, D
2

Ik had een keer een droom dat er geen kleding was dus dat iedereen naakt was

21 jan 2021, 22:01, Ooh lala
3

nudist dus loop vak bloot en ga geregeld naar de sauna

21 jan 2021, 23:01, Bikinigek
4

mijn moeder heeft mij eens naakt betrapt toen ik mij aan het scheren was

3 feb 2021, 22:02, blinkende ster
5

Jullie doen alsof bloot gek is. Het is toch normaal dat je in een gezamenlijke kleedruimte wel eens bloot wordt gezien?

3 feb 2021, 23:02, Lotte345
6

Ik was na de gymles aan het douchen en was als laatste uit de douche.
De laatste jongens uit mijn klas liepen net de kleedkamer uit.
Ik stond me naakt af te drogen toen kwam de gym juf ineens de kleedkamer binnen en zag me daar naakt staan.
O sorry zei ze ik dacht dat iedereen al weg was. Ik kom alleen even de kleedkamer droog vegen zei ze stoor je maar niet aan mij.
En ze ging gewoon aan de slag met een wisser terwijl ik daar nog naakt stond en ff van schrik niet bewegen kon.

9 mrt 2021, 22:03, Theo
7

Ik was in het zwembad in een kleedkamer voor gezinnen die kon niet op slot.
Net toen ik helemaal naakt mezelf stond af te drogen trok een meisje van mijn leeftijd de deur open. Ze stond met nog 4 andere meiden in de deur opening en hield van verbazing de deur wijd open.
Ik bleef van schrik ook zo staan en had ff zo snel niet het besef om mijn piemel te bedekken.
Euh mogen we binnen komen vroeg ze?
Ik zei ach jullie hebben nu toch alles al gezien kom er maar bij.
Toen gingen die meiden hun bikini uit doen en zich afdrogen. Ik was nog steeds naakt en kreeg natuurlijk een stijve lul.
Dat was wel een leuke ervaring:-D

10 mrt 2021, 17:03, Mike
8

Mijn ouders hadden vorig jaar de bovenverdieping verbouwd. De slaapkamers en de badkamer.
Ik had op een zondag lekker uitgeslapen werd pas om een uur of 1 wakker.
Ik zou net lekker gaan douchen en stond naakt voor de spiegel te scheren met een ochtend erectie.
Komt mijn moeder binnen met twee buurvrouwen om de badkamer te laten zien.
Oh zegt ze ik dacht dat je nog sliep vandaar dat we zo zachtjes deden.
Ik zei mam doe die deur dicht je ziet toch dat ik naakt ben. Och joh zei ze de buurvrouwen zijn wel wat gewend schaam je maar niet.
Stond ik daar ik kon ook niet de badkamer uit ze bleven pontificaal in de deur opening staan.

10 mrt 2021, 18:03, Max
9

Ik ging zwemmen bij Centerparks daar hebben ze een wild waterbaan dat is net een rivier maar dan van beton.
Ik had een bikini aan die ik van een vriendin had geleend.
Zo een met van die touwtjes toen ik de bikini gepast had thuis zat ie perfect.
Alleen toen ie nat werd was ie wel erg ruim.
Ik had de touwtjes al wel wat strakker proberen te trekken en had ze weer vast geknoopt met strikjes.
In de wildwaterbaan ging het mis ik voelde dat mijn broekje los kwam dus die probeerde ik omhoog te trekken.
Toen voelde ik dat de strikken van mijn topje ook los kwamen.
Ik wilde mijn topje pakken toen gleed mijn broekje helemaal af en in de volgende stoomversnelling was ik ook mijn topje kwijt.
Ik probeerde mijn bikini nog in te halen maar dat lukte niet. Onderaan zag ik nog net een deel van mijn bikini een putje in dobberen.
Ik kon er met mijn handen niet meer bij.
Ik kwam uit het water met één hand voor mijn kruis en één voor mijn borsten.
Gelukkig kwam er snel een badmeester die me een handdoek gaf.
Die knoopte ik om en hij ging het putje open maken.
Ik wilde meteen mijn bikini weer aan trekken maar toen ik het broekje aan het vast knopen was gleed de handdoek van me af. Om die te pakken liet ik ook het broekje los en stond ik helemaal naakt op de rand van het zwembad.
Veel mensen zagen me naakt toen

11 mrt 2021, 17:03, Britte
10

Ik was vorige zomer op vakantie in een hotel.
Ik ging uitslapen op de kamer mijn ouders en broer waren gaan ontbijten en zouden pas veel later terug komen.
Ik lag naakt op bed toen werd er op de deur geklopt.
Ik dacht dat het mijn broer was die wat kwam halen.
Ik deed naakt de deur open stond daar een jonge meid van een jaar of 20.
Ze kwam de mini bar bijvullen met water.
Omdat ik achter de deur stond zag ze blijkbaar niet dat ik naakt was en liep zo langs me heen de kamer in.
Ze ging op haar hurken in het koelkastje waterflessen stoppen.
Toen ze opstond om weer weg te gaan zag ze pas dat ik helemaal naakt nog bij de deur stond.
Ik was zo verbaasd dat ik mijn piemel niet bedekt had. Oooh sorry zei ze ik zei no problem en bleef zo staan.
Ze moest lachen en zei nice body en bekeek me nog eens van onder tot boven.
Voor mijn gevoel bleef ze een half uur staan kijken. Maar het zal hooguit een paar minuten zijn geweest.
Achteraf vond ik het best wel spannend om zo naakt gezien te worden.

12 mrt 2021, 17:03, Thomas
11

Ik was in de duinen gaan zonnen en lag lekker in me blootje in de zon.
Ik had een plek gevonden waar ik dacht dat er niemand langs zou komen.
Ik lag net naar me Spotify te luisteren toen er ineens een vrouw met 4 meiden van mijn leeftijd voor me stonden.
Ik deed mijn oortjes uit en keek nog eens goed naar de meiden de ene was een klasgenoot en de andere 3 woonde vlak bij me.
Hey Rick lekkere pik zeiden ze.
Dat moet ik nu nog bijna elke dag horen.

13 mrt 2021, 01:03, Rick
12

Ik was vorige zomer op het naaktstrand en lag lekker naakt te zonnen.
Komt er een groep vrouwen aan lopen dat bleken 6 leraressen van school te zijn.
Hun waren volledig gekleed ik lag daar helemaal naakt. Gingen ze ook nog een gesprek met me aan.
Ze stonden rustig een minuut of 10 met me te praten.
Ik zag ze ook naar mijn piemel kijken.

14 mrt 2021, 00:03, Harry

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.