pedo of niet?

Hoi,

Ik ben 15 jaar en ik ben al een tijdje aan het snappen met een jongen van 22. Hij is echt heel aardig en na een paar dagen snappen vroeg hij of ik een keer langs wilde komen. Hij woont een paar uur van mij vandaan in de grote stad en ergens lijkt het me heel leuk om daar heen te gaan. Hij is echt heel lief en stuurt ook allemaal hartjes en noemt mij schat enzo, wat ik niet helemaal begrijp omdat ik 15 ben want ja zoek iemand van je eigen leeftijd ofzo.

Toen op een avond vroeg ik hem wat zijn intensies nou precies zijn want het kwam zo bij mij over dat hij wat meer wilde en dat ie beetje pedo was, maar dat ontkende hij en bood zijn excuses aan.

Ik vraag mij af of ik hem wel echt kan vertrouwen, hij is in mijn ogen wel een normale fatsoenlijke jongen maar waarom hij een 15 jarige vraagt om af te spreken snap ik niet helemaal.

Ik ben bang dat als ik daar heen ga dat het heel verkeerd af kan lopen maar als ik dan kijk naar de snaps en filmpjes die hij stuurt lijkt het op een jongen die gewoon lol wilt hebben en verder niks verkeerd doet.

Nu heb ik met mezelf afgesproken om daar niet heen te gaan, alleen vraagt hij heel vaak wanneer ik kan en pusht hij een beetje. Ik vind het dan ook weer zielig om hem te blokkeren omdat we echt veel snappen en hij heel lief is.

Wat denken jullie? Pedo of niet? Wel of niet vertrouwen?

En hoe kan ik hem een beetje laten weten dat ik toch niet wil afspreken?

Alvast bedankt!
Groetjes,

10 mei 2020, Milou


Reacties

plaats reactie
1

Heb je hem ooit in het echt ontmoet?

Want als ik het zo lees is hij absoluut niet te vertrouwen.

10 mei 2020, 12:05, Wamos
2

Heyy milou
Wat een verhaal zeg en ook veel risico. Ik snap dat je twijfelt dat begrijp ik alleen het beste is niet vertrouwen je weet nooit wat hij kan doen dus daarom. Als ik in jouw situatie zat had ik hem gwn geblokkeerd want ja miss is hij niet eens zo lief you never know xx en doe gwn alsof jij een broer hebt en speel die broer na zeg bijv: Niet snappen met mijn zusje blijf uit haar buurt en donder op zoiets dat hij het ongeveer geloofd en dan blokkeer je hem en doe je alsof het je broer heeft gedaan snapje? En als je toch echt liever met hem chat en dat ook gwn door wilt blijven gaan doen prima zeg wel ff dat je niet kan komen naar hem en het liever via chat wilt doen

Hoe heb je hem leren kennen

xx doeii veel succes

10 mei 2020, 12:05, anoniempjuhh
3

Hoi Wamos,

Nee ik heb hem nog nooit in het echt ontmoet, hij wilt ook afspreken bij hem thuis.

Bedankt voor je reactie!

10 mei 2020, 15:05, Milou
4

Hoi anoniempjuhh,

Ik heb hem ontmoet via een snapgroep, iemand voegde mij toe en toen ben ik heel random ineens in die groep gezet. Hij zat daar ook in en zo zijn we met elkaar gaan snappen.

Ik vind dat idee door net te doen alsof ik een broer heb een goed idee! Denk dat ik dat ook ga doen.

Bedankt voor je tips en reactie! 😊

10 mei 2020, 15:05, Milou
5

Niet heen gaan! En wil je hem zien spreek op neutrale grond af desnoods in de ikea

10 mei 2020, 20:05, Bikinigek
6

*milou*
Graag gedaan xx

10 mei 2020, 20:05, anoniempjuhh
7

Hoe heb je hem leren kennen? Sorry dat ik het zeg maar dit klinkt echt niet te vertrouwen.

10 mei 2020, 22:05, L
8

Hi Milou,

Ik snap je situatie. Hij is gewoon hartstikke charmant en aardig en dat vind jij ook wel leuk. Je spreekt elkaar al eventjes en hij wilt nu gewoon gezellig samen afspreken. Ergens weet je dat dit niet helemaal 100% is. Je geeft zelf al aan dat hij stukken ouder is.
Ik zou wat je ook doet, NIET gaan. Je kent hem niet en je gaat dan ook nog eens naar onbekend gebied. Ik zou aan hem iets heel simpels voorstellen, als je het contact niet wilt afbreken.

"Hay, over dat afspreken... Ik kan alleen maar met het OV en dat is heel duur. Zo veel geld heb ik niet :( . Zullen we bij mij thuis afspreken? Is toch ook gezellig?"

Hij heeft als het goed is, of een studenten ov en reist gratis of een goede baan en dan kan hij het betalen. Je zult hieraan erg snel zien wat zijn intenties zijn. Want het is toch raar dat jij, de jonge van de 2, waarvoor dit een grote reis is, naar hem moet komen? Als hij zegt dat hij het NIET bij jou wilt afspreken, dan weet je dat dit een NO GO ZONE is en dat je weg moet blijven bij hem.
Zegt hij hierop ja? Dan ben je in een veilige locatie, namelijk je huis. Kan je je ouders erbij halen als het fout gaat. Zorg dan ook dat hij meteen je ouders leert kennen.
Vraagt hij of het ergens neutraal kan? Ook niet gaan, want ook hier kan alles fout gaan. Alleen als hij naar jouw huis durft te komen kan het oke gaan.

Wat je ook doet, ik zou het niet vertrouwen. In het algemeen heeft een 22 jarige niets te maken met een 15 jarige.

13 mei 2020, 14:05, Auriane

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.