Overgewicht krijgen door vriendin

Ik studeer net en heb een nieuwe vriendin. Ik was vroeger een mooi slank meisje. ik ben 179 cm lang. vroeger woog ik 60 kilo. Nu heb ik extreem overgewicht. ik weeg wel 84 Kilo! Ik ken ijn vriendin al 4 jaar. Iedere keer als we afspreken is dat bij de mcdonalds of bij en snackbar. Ze geeft mij altijd veel eten. Toch vind haar heel rg aardig. Wat moet ik doen?

22 dec 2016, Jerefien


Reacties

plaats reactie
1

Ik denk niet dat dat alleen daaraan ligt, misschien komt het ook doordat je een wisselend eetpatroon hebt en als je het vervelend vind van je vriendin kun je een keer voorstellen om ergens anders te eten of je zegt haar dat dit niet iedere keer kan omdat dit niet zo goed meer voor jou is of dat je er een paar kilo´s van aan bent gekomen
xx

23 dec 2016, 16:12, happy girl x
2

Gewoon vertellen wat je dwars zit! Je moet haar natuurlijk niet gaan aanvallen met dat je door haar overgewicht hebt, maar gewoon zeggen wat je dwars zit. Waarschijnlijk snapt ze het en kijk dan samen naar een geschikt voedingspatroon! Bang om het er met haar over te hebben? Waarom zou ze boos worden? Neem anders iemand anders in vertrouwen en ga het haar dan samen vertellen.

goodluck! x

8 jan 2017, 01:01, sterre

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.