Overgewicht & Afvallen

Heheyyyy ik heb erntig over gewicht ik weeg nu 120 kilo en ben 1,60 ik wil graag afvallen gezond en zo snel mogelijk hebben jullie tips of webstites??

13 mrt 2020, Kkk


Reacties

plaats reactie
1

Kkk hoe oud ben je? En ben je een meisje of jongen? Om af te vallen moet je veel water drinken, minder eten en veeeel bewegen( rennen, zwemmen, sportschool)

13 mrt 2020, 18:03, Ga je helpen))
2

@Ga je helpen:
Niet per se minder eten hoor. Door te weinig gezond eten word je juist dikker.

@Kkk:
Kan je iets meer vertellen? Wat is er met je gewicht gebeurt de afgelopen 5 jaar (wanneer veel toename, wanneer niet?), wat heb je al gedaan om je overgewicht aan te pakken? En waar ben je tegenaan gelopen? Heb je nog plannen of ideeën wat je in de recente toekomst wil gaan doen? Heb je daar wat concrete vragen over? En verder alles wat je kwijt wil. Hoe meer info we hebben, hoe meer gericht we je kunnen helpen.

13 mrt 2020, 18:03, Timo
3

Teveel afvallen in een zeer korte periode is niet goed voor je lijf. Afvallen is gezonder in stapjes ook moet je een afval doel en plan hebben ook moet je naar andere factoren dan eten en bewegen kijken denk aan: genen, aandoeningen, stress, depressie, slaap, eetstoornissen en medicijnen.

15 mrt 2020, 16:03, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.