Ouders naakt op ellaar!?!/!-?

Hoi ik heb dus iets gezien wat ik liever niet wou zien en ik ben er echt heel naar van.
Ik wou dus een glas water halen beneden en toen zaten mijn moeder en haar vriend naakt boven op elkaar.
Ik weet echt niet wat ik moet doen ik durf hun echt niet meer aan te kijken.
Ik wou dit gewoon niet zien en nu staat het echt op mijn netvlies gebrand..
Hebben jullie tips of hetzelfde meegemaakt?

22 okt 2016, Help?❤️


Reacties

plaats reactie
1

Meid ze hadden seks, dat is heel normaal.

23 okt 2016, 00:10, Wordt volwassen
2

Ja dat weet ik ook wel, maar ff het idee...
Tis niet echt leuk om te zien hoe je ouders het doen op de bank @Wordt volwassen

23 okt 2016, 01:10, Help?❤️
3

@ Help?❤️
als je ouders niet boven op elkaar, hebben gelegen dan was jij er ook niet geweest. jij woord ook volwassen. en zou het ook wel gaan doen, als je een vriendje heb, en er klaar voor bent.

23 okt 2016, 03:10, janee
4

@janee
Voor mij voelt het extra naar, omdat hij niet mijn vader is en ik het stom vind dat ze het niet gewoon in bed doen.

23 okt 2016, 11:10, Help?❤️
5

@ Help?❤️
misschien waren ze wel erg opgewonden dat ze het op de bank deden, normaal gesproken doe je dat ook op bed.
je moeder moet ook verder me haar leven.. die wil ook niet allen zijn.

23 okt 2016, 13:10, janee
6

janee alleen op bed das wel heel saai.. keuken tafel, aanrecht, bank, enz ga je wel af hoor

1 dec 2016, 22:12, Bikinigek
7

@bikinigek
of ze waren door het bed heen gezakt.. wasmachine, droger, motorkap auto... het is maar wat je lekker vind...

3 dec 2016, 00:12, janee
8

Ik snap best dat dit een naar beeld geeft en je het liever niet had willen zien,
Maar het is nu gebeurt... Als het zo naar is praat er met je moeder over dat je het niet zo fijn vind hoe moeilijk zo'n gesprek ook is, of proveer je gedachten te verzetten... Doe wat leuks met vrienden ofzo.

7 dec 2016, 01:12, NathQuadis
9

Ik heb ook zo iets mee gemaakt allen dan iets erger mijn vader was met een vrouw benden en mij moeder was noet thuis ik ging naar beneden om een glas water te halen en toen zag ik mijn vader met die vrouw naakt op de bank liggen ze haden dus sexs terwijl hij iets met mij moeder heeft dit is een jaar gelenden gebeur en ze zijn nu uit elkaar en ik woon bij mijn moeder en mijn vader heeft dus nu iets met die vrouw

7 dec 2016, 20:12, 🐶
10

Tis heel normaal hoor. Ga jij later ook vinden

18 jun 2017, 21:06, Bluuh
11

ht is haar meing ik snap haar zij is nog heel jong julie zijn gewoon niet aardig tegen een jnge kind

19 jun 2017, 16:06, hoi
12

Ik heb een keer m'n vader naakt gezien en krijg dit nooit meer van m'n netvlies

6 jul 2017, 11:07, 😱
13

Ik heb al best lang terug mijn ouders ook sex zien hebben dit zit me echt nog steeds dwars ik wil daarom ook geen zoen of knuffel van mijn vader of moeder ik ben nu 13 en ik vind het nog steeds kut dat ik het had gezien ik weet wat je meemaakt je gaat toch anders over je ouders denken mensen die dit niet hebben meegemaakt weten niet hoe het is en hoe naar je je daarna voelt

5 sep 2017, 21:09, Lynn

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.