Ouders komen erachter?!

Heey!

Ik ben een meisje van 15 jaar, 177 cm en 59 kg. Ik ben bezig met afvallen, maar nu vraagt mijn vader de héle tijd:"Ben je afgevallen?" "Hoe zwaar ben je?" "Je weet toch dat je niet hoeft af te vallen?" Echt súperirritant!!

Nu heb ik afgelopen donderdag een gesprek met mijn mentor gehad en haar eerlijk iets verteld over mijn eetpatroon. (Ik zei wel dat ik zwaarder was). Nu wil ze een gesprek met mijn ouders en mij maar ik wil dit echt niet! Dan gaan ze zó op mij letten! A.s. vrijdag heb ik weer een gesprek met mijn mentor om te kijken hoe het nu verder moet. Zou ik zeggen dat ik niet wil dat we het over mijn afvallen gaan hebben of leg ik er dan teveel nadruk op?

Xx Esther

10 apr 2016, Esther


Reacties

plaats reactie
1

Waarom wil je afvallen? Je hebt een goed gewicht? Ik heb anorexia gehad en dat wil je niet dus blijf gewoon op dit gewicht en dan is het goed als je een strakker lichaam wilt moet je meer bewegen meer sporten.

10 apr 2016, 18:04, Iloe
2

Je kan tegen je mentor zeggen dat je geen gesprek wilt met je ouders , dat je haar vertrouwde & dat het jouw leven is dus jij bepaalt wat er gebeurd.

11 apr 2016, 19:04, Carrie
3

Als je mentor zegt dat je er echt over moet praten dan kan je altijd nog weglopen als je het echt niet wil, want hij mag je niet vast grijpen ofzo. Je moet dan wel ff een reden bedenken waarom je het niet wilde want anders gaat hij zeker iets verdenken

Xoxo

26 sep 2016, 21:09, Probleem

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.