Ouders? Boos om eten?

Hey,

Ben een jonge van 15 jaar die nog al onzeker is over zijn uiterlijk etc en heel erg om gewicht en hoe komt dit?
Vroeger toen ik rond de 12 13 was, was ik nog al een mollig kind ik woog toen 85kg en in midels weeg ik nu ongeveer 65kg, Alleen mijn ouders vinde dat ik teveel ben afgevallen en omdat ik bijna niks meer eet etc ontbijt en die andere maaltijden, en als het op avond eten komt wort het echt een ramp voor mij zeker als mijn vader er ook thuis is dan schep ik voor me eigen eten op en dan zegt die is te weinig en dan MOET ik meer op scheppen net als andere eten die ik niet lust MOET ik eten... En als ik dit niet doe begint hij te schreuwen tegen mij etc word die boos moeten we dit elke dag met je mee maken etc ik weet momenteel niet wat ik moet doen

Iemand die me kan helpen?

9 feb 2017, BoyfromTilburggg


Reacties

plaats reactie
1

Lieve BoyfromTilburggg het is best goed dat je wou afvallen maar nu heb je wel een gezond gewicht denk ik (mag ik ook je leeftijd en lengte weten?) maar al ben je te dik te is nooit goed maar een beetje mollig maakt niet veel uit ook al pesten je dan zijn ze gewoon zielig maar ik ou het niet meer doen dan krijg je misschien anorexia of orthorexia anorexia weet je denk weet zo niet dan zie je je dik maar ben je dat niet maar orthorexia is dat je heel gezond wil eten en bijna of niks ongezonds eten maar een ding onthoud je moet niet te veel afvallen Groetjes Eva💗

9 feb 2017, 18:02, Eva
2

Ben 15 jaar,
1,77m lang,
Gewicht: 65kg ongeveer,

9 feb 2017, 19:02, BoyfromTilburggg
3

Lieve BoyfromTilburggg dan ben je niet te dik denk ik en dat is heel goed dus je hoeft niet af te vallen als je het toch wilt geef ik je goede tips (ik hoop dat ze goed zijn)
met de trilplaat
lekker veel sporten het is ook nog eens leuk
iets minder eten
beter op je eten kauwen dan je goed poepen
ik hoop dat je niet meer zo gemeen denkt over jezelf
Groetjes Eva

9 feb 2017, 19:02, Eva
4

Thx ik ga een van jou tips uit proberen :D Sporten deed ik sws al haha

9 feb 2017, 19:02, BoyfromTilburggg
5

Lieve BoyfromTilburggg graag gedaan hoor (: als je me vaker nodig hebt vertel me het maar maar ik heb jou bmi bekeken en het is 20.7 er staat normaal gewicht maar ik hoop dat je het lukt Groetjes Eva

9 feb 2017, 19:02, Eva
6

013 is best

9 feb 2017, 22:02, heuuy
7

True !

10 feb 2017, 13:02, BoyfromTilburggg
8

Je bent niet te dik hoor ,echt niet als je je lengte bekijkt 1.77 en je gewicht 65 schil dat 12kg (77-65=12) dat is niet erg en als je niet zeker weer doe de BMI test op deze website! En kan je kijken of je overgewicht of ondergewicht of normaal bent

Xxx ikke

31 mrt 2017, 13:03, Ikke
9

Anorexia heb je niet omdat je jezelf te dik vind alleen, dat ligt bij iedereen anders. Mensen met Anorexia vinden zichzelfs soms zelfs te dun, maar de kracht die ze voelen willen ze niet opgeven, en als ze dik zijn geweest ooit, gaan ze weer aan 't verleden denken en willen ze 't helemaal niet meer.
Het heeft te maken met wat je beleefd hebt, als je Anorexia hebt voel je dat je wél iets kan bereiken en wil je dat niet zomaar opgeven, want dan wordt je weer bang dat andere je miss een mislukkeling vinden, of voel je je kracht weggaan. Dit ligt bij iedereen anders, dit verhaal is ook uit ervaring..

3 apr 2017, 19:04, lala
10

oe niet uit ervaring maar ik vond dit zo goed dus ging ik hem nir zetten

25 mei 2017, 17:05, lala

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.