Oude beste vriendin terug?

Oke, ik heb echt een dringende vraag
Vanaf de basisschool 6 jaar lang tot en met het 1ste jaar brugklas had ik echt een super goede beste vriendin. Het was altijd lachen met haar en we deden alles samen. Tot na de 1ste klas we een beetje uitelkaar groeide. Nu 3 jaar later zie ik haar nog weleens op school lopen in de gang, en we zeggen geen hallo meer, zelfs geen lach. We spreken elkaar nooit meer en zitten ook allebei in een andere vriendinnegroep. Ik krijg vaak via snapchat herinneringen van 2/3 jaar geleden met haar en dan denk ik daaraan terug, en om eerlijk te zijn, mis ik haar echt heel erg. Al die leuke tijden van vroeger wil ik nu gewoon weer. Ik mis haar echt als beste vriendin. Ik zit er aan te denke om haar eens een keer te appen, maar heb geen idee wat ik dan moet zeggen. Ik weet niet eens of ze me nog mag. Ik hoop gewoon dat ik opnieuw weer beste vriendinne met haar kan worden.
Moet ik haar appen? Of gewoon laten en door gaan met mn leven. En stel ik zou haar appen, wat moet ik dan zeggen??

10 nov 2019, Mnu


Reacties

plaats reactie
1

Ik zou haar appen, want anders zit je hiermee en je kan haar gewoon vragen hoe het gaat.

10 nov 2019, 16:11, Juliatje.
2

Ja maar wat moet ik tegen haar zeggen, want opeens vragen hoe het met haar gaat vind ik ook zo raar.

10 nov 2019, 17:11, Mnu
3

Hey mnu ik snap je zeg gewoon een keer. Hey ik mis je vind je het niet jammer dat we niks meer doen of hey mis je ons soms niet dat we altijd alles samen deden of als je weer een herinnering krijgt naar haar sturen en zeggen ik mis dit. Wel doen anders krijg je spijt

10 nov 2019, 18:11, Guusje
4

En is het raar als ik aan haar vraag of ze weer een keer ergens wil afspreken ofzo?

10 nov 2019, 18:11, Mnu
5

Ik zou eerst beginnen met hallo zeggen... daarna kun je haar wel appen misschien, "hoe gaat het" is niet zo'n rare vraag hoor, wel een beetje random maar het kan best vind ik.

10 nov 2019, 20:11, Laura
6

Ik had haar geappt, we hebben hele gesprekken gehad over waarom we eigenlijk geen vriendinnen meer zijn, ik had tegen haar gezegd dat ik haar wel miste als beste vriendin en ik vroeg of ze un keer ergens wouw afspreken ofzo. Ze zei dat het misschien dan awkard zou worden en toen had ik gezegt dat het wel klopt maarja logisch na 2/3 jaar. Toen zei ze dat we het er morgen ( dus vandaag ) wel verder over zoude hebben, alleen ze heeft niks meer gezegt erover. Ik voel me echt zo kut erover. Moet ik haar weer appen? Of moet ik afwachten of ze deze week nog iets stuurt. Ik lijk anders ook zo hopeloos als ik haar al weer app van wat ze wil. Wat moet ik doen? Voel me zo kut

11 nov 2019, 20:11, Mnu
7

Please iemand reageer?

12 nov 2019, 15:11, Mnu
8

Wat jammer dt ze zo reageerde hoe komt het dat ze denkt dat jet akward word? In denk dat ergens afspreken juist wel leuk zou zijn. Als ze j nog een keer appt kunnen je het nog een keer vragen als je dat lastig vindt of ze appt niet meer, vind ik dat je dat niet verdiend jullie hebben het jaren leuk gehad dus als ze dt niet meer wil is dt haar eigen schuld. Als je dit een slecht idee vind zou ik vragen waarom ze het akward vind. Als je gier weer reageerde zal ik
Je verder helpen. 💖

12 nov 2019, 20:11, I ❤ Harry Potter
9

Het is gelukt, we hebben woensdag afgesproken en bijgepraat. Ik vond het super leuk. Hoe houd ik nou contact met haar? Want ik zie haar nooit eigenlijk tenzij we afspreken.

21 nov 2019, 19:11, Mnu
10

Wat leuk dat jullie afspreken! Mischien instagram of Whatsapp als optie houden voor contact?

21 nov 2019, 21:11, juliatje.
11

Wat leukk!😍
Ik zou met haar contact houden door elke week iets af te spreken mijn beste vriendin doet een ander niveau dan ik maar we zitten wel op dezelfde school enz. En we hebben samen afgesproken iets te doen elke week soms moet er ook huiswerk gedaan worden dus doen we dat samen en in het weekend gaan we naar de stad ofz of bios❤️

25 nov 2019, 21:11, Ewa
12

Wat fijn, dat het zo goedgaat nu!😜😊 ga eens misschien een keer logeren!

1 dec 2019, 21:12, Hchcj

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.