Openbaar dagboek

Hey! Afgelopen week was het echt zwaar. 10 dec had ik gesprek met dokter van school. En afgelopen schoolweek ruzie gehad met E. In maart tot eind mei hadden ik en E (meisje) verkering. Ik zat toen verschrikkelijk slecht in mn vel en heb ook 20 euro aan haar besteed voor robux (geld voor roblox). Ze zei wel thnx enzo maar dat geeft die 20 euro en het gezeik niet terug. Afgelopen 6 weken heb ik naast haar moeten zitten (mn mentor maakt om de 3 weken een plattegrond) E bleef me vervelen, ze vind me blijkbaar nogsteeds leuk?? En dat is zo irritant. Ik vind haar niet leuk en mag haar niet! Ik heb uiteindelijk mn mentor gemaild en alles verteld. Echt alles over haar privé gezeik eigenlijk alles wat mij bezighoudt. Ik ben zo bang dat E erachter komt dat ik al dat heb gemaild.. ze gaat me vermoorden echt serieus..:(
Ik ben radeloos. Slaap slecht en ben kortaf ALLES door E..

19 dec 2021, 🥴


Reacties

plaats reactie
1

Vraagje, heb je haar ooit leuk gevonden?
Ik vind dat je het goed hebt gedaan om een mail naar je mentor te sturen. Voel je je hier niet opgelucht bij? Als ~'E'~ angst er niet zou zijn. Misschien kan je proberen om met haar moeder te praten, of een van haar vriendinnen.

Liefsss, Fleur

20 dec 2021, 23:12, Fleur
2

Hey Fleur,
Ik heb haar toen leuk gevonden nu niet meer.
Haar moeder is niet zo’n geweldige moeder. Ze is volgensmij pas 33 en heeft 3 dochters waarvan E de oudste. Ik heb dus geen klik met haar ouders of vrienden. De mail naar m’n mentor heeft wat geholpen. Ze gaat het onder controle houden (als school weer open is) dat geeft rust.

xxx Esmee

21 dec 2021, 23:12, 🥴

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.