Op vreemde plekken plassen

Hebben jullie dat ook dat je heel erg opgewonden word van plassen op apparte plekken? Ik was een keer op school in het toilet en het was heel rustig. Toen heb ik in de prullenbak die daar stond staand geplast. Later heb ik ook eens geplast in de fietsenstalling van school. Gehurkt naast men fiets met een rok aan. Het viel dus niet op.

9 aug 2016, meisje 17


Reacties

plaats reactie
1

dat hebben meer mensen. prullenbak is misschien niet zo leuk voor de schoonmakers.

ik vind leuk om buiten te plassen

14 aug 2016, 21:08, Bikinigek
2

Als ik mijn plas niet meer kan houden en er is geen toilet in de buurt, doe ik het maar ter plekke. Vreemdste is misschien wel op een vol perron op een bankje. Ik deed mijn broek net genoeg omlaag en ging op mijn stuitje zitten, en liet de plas op de grond lopen. Het viel nog geeneens iemand op. Ik moest ook echt wel, en de reguliere toiletten waren afgesloten.

31 okt 2018, 14:10, Sabine Weerwag
3

Sabine op het station hangen cameras dus zelf zou ik het niet op het station doen maar ergens anders.

31 okt 2018, 23:10, Henk
4

ik heb wel eens zomers tijdens het fietsen geplast, en samen met een vriendin in een steegje,

1 nov 2018, 04:11, daan
5

Mij lijkt het heel geil en daarna lekker mastruberen maar ik durf het niet, ben bang om betrapt te worden... hoe kan je het echt stiekem doen?? Mij lijkt het ook geil om bijvoorbeeld in het toilet van de bieb te mastruberen

18 dec 2018, 12:12, Anoniemmmm
6

Ik was is een keer op m'n kamer en ik moest HEEL nodig plassen en de wc was gew onderaan de trap heel dichtbij maar niemand was thuis en ik kon m'n lunch niet eten op school en had ik m'n lunch maar thuis op m'n kamer op gegeten maar ik moest dus heel nodig plassen en omdat ik ook een beetje geil was heb ik in m'n broodzakje geplast en daar werd ik heel geil van en toen heb ik m'n bff gebeld en toen hebben we elkaar gevingerd!

8 jul 2019, 20:07, Kimberly👯
7

Gewoon buiten in de natuur plassen?

8 jul 2019, 21:07, Bikinigek
8

@Kimberly👯 Wow! Hoe geil zou het zijn als je kan gaan vingeren met je vriendin zou ik wel willen *jaloers*! 💁

8 jul 2019, 21:07, Kiki

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.