op schoolkamp verder gaan

Yoo,

ik ben een meisje uit de derde klas en ik zit in de klas naast een jongen (1 1/2 jaar ouder) en ik heb het gevoel alsof hij me wel leuk vind en ik hem ook. Binnenkort gaan we op schoolkamp naar de Ardennen en dat kamp staat er een beetje bekend om om daar verder te gaan. Hij heeft dan ook al een paar keer opmerkingen gemaakt over dat we dingen zouden gaan doen op dat kamp. Ik ben er wel klaar voor, niet van daar, maar ik vraag me af hoe er op wordt gereageerd. Oh en of hij me überhaupt leuk vind. Hij doet de volgende dingen vaak bij me: Flirt, Raakt me aan of zoekt een manier om me aan te raken, Zit aan mn haar, Staart, Oogcontact, Briefjes, Lichaam naar mij toe gericht en nog meer. Oh en hij heeft me al 2 keer meegevraagd om koffie te drinken ergens. We hebben ook afgesproken dat we wat gaan drinken op kamp, maar dat is niet de eerste keer voor ons allebei dus dont worry about that.

xxx

2 sep 2019, atjevoorsesfeeerrr


Reacties

plaats reactie
1

In mij ogen is dit misschien een klein beetje ongepast, besef dat jongens je zouden kunnen gebruiken voor wat je zegt: "verder gaan" ik meen dat je dit bedoelt op seksueel gebied? In dat geval is de kans 50% dat hij je echt leuk vind en 50% dat hij je gebruikt. Lastig dus, wat ik denk is dat het idee van drank ook niet echt slim is, sorry. Ik wil het nu niet verpesten ofzo, maar ik zou het je afraden als je hem echt vertrouwt kun je het doen, maar alsnog: let op. Het spijt me als ik je gekwetst heb, of als dit niet was wat je zou willen horen! 🙋Hoop dat je er wat aan hebt! 💚

2 sep 2019, 21:09, I ❤ Harry Pottet

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.