op school met vrienden

hallo ik ben een meisje van 13 bijna 14 in dec. ik zit in de tweede klas. ik heb best wel een grote vrienden groep maar als ik met alleen met mijn 3 andere vriendinnen ben in de klas zijn ze alleen maar heel veel aan het praten (ik deed dat ook eerst maar ben daar mee gestopt omdat ik graag op wil letten en de leraren ook steeds boos worden) dan lijkt het net als of ik er niet bij hoor. ook als een van hen een vak moeilijk vinden gaan ze perse naast mij zitten dan om op te letten alleen ik vind het niet zo leuk om dat ze het alleen maar eig doen voor zich zelf en mij voor de rest gewoon een beetje in de steek laten en mij alleen er bij betrekken omdat ze dan er zelf beter bij zijn. dat gebeurd nu ook bijna dagelijks ook komen de steeds leraren naar mij toe die vragen of het beter is voor mij om niet naast hun te zitten maar naast iemand anders alleen die meisejs vind ik echt niet leuk. wat moet ik doen??

19 nov 2019, brrrrrrrr


Reacties

plaats reactie
1

Ik denk dat je gwn tegen ze moet zeggen wrm ze nou de hele tijd bij jou komen zitten (ook al weet jij het zelf) en wees gwn eerlijk het zijn je vriendinnen💛

25 nov 2019, 21:11, Blab

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.