Oorbellen bij jongens

Ik ben een jongen en denk erover om oorbellen te laten schieten. Ik vind dit mooi en denk hier al langer over. Ook al wel eens met een vriendin over gehad (zij heeft meerdere gaatjes aan beide kanten en ik zei dat ik dit mooi vind en ik ook wel oorbellen zou willen) en zij zei dat ze dacht dat dit mij ook wel mooi zou staan en ik dit gewoon moest proberen. Ik weet dat mijn moeder dit niet zo mooi/leuk vind bij mannen.

Ik ben daarom benieuwd wat jullie ervan vinden? Vooral hoe meiden hierover denken. En als je het leuk/mooi vindt, dan een of beide kanten? Of 2 (of meerdere) aan een kant? etc.

20 dec 2021, Tien

Reacties

plaats reactie
1

Ik vind oorbellen wel leuk staan bij jongens. Hoeveel en aan welke kant? Geen idee

21 dec 2021, 21:12, een random meisje
2

Ik ben dan wel een man, maar bij deze mijn reactie.

Oorbellen bij mannen zijn tegenwoordig heel normaal en als je het zelf mooi vindt, gewoon doen. Ik heb zelf in beide oren 2 oorbellen en krijg de laatste tijd veel leuke opmerkingen erover van (jonge) vrouwen.
Ik zou wel direct in beide oren doen, weet uit ervaring dat je anders snel spijt krijgt als je maar 1 oorbel doet en dan snel andere kant ook laat doen. Je kunt anders ook direct bijv. aan een kant 1 en andere kant 2 laten schieten (mijn persoonlijke voorkeur is (meer) links).
Kortom, ga er gewoon voor en je zult vast leuke opmerkingen/complimenten krijgen.

23 dec 2021, 16:12, Martinus
3

Ja oorbellen bij jongens zijn fk leukk, go for it!
als iemand met behoorlijk wat piercings zou ik zeggenn begin gewoon met 1 of 2 gaatjes in elk oor (wat jij het leukst vind) en stel je ooit besluit dat je misschien nog meer wilt raad ik aan om te kijken naar een rook, helix & tragus of een 3e en 4e gaatje heel simpel maar heel gaaf! Ook als combinatie, love it Al zou ik daarbij wel beginnen in hetzelfde oor en ze dus niet tegelijk zetten in verschillende oren want dan ga je last hebben met slapen in het begin. ( dit geld vooral voor tragus en helix van de rook heb je geen last!) misschien dat je ze inmiddels al gezet hebt maar ik hoop dat het alsnog handig is voor evt in de toekomst:) succes!

27 jan 2022, 02:01, <3

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer