Onzeker uiterlijk

Hey

Ik voel me echt onzeker over me lichaam omdat ik dan voor de spiegel sta en zie een lelijk meisje ik heb soms het gevoel dat me ouders me zus veel mooier vinden omdat ze dun is en daardoor kwam die onzekerheid ook ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen

22 jul 2015, L14


Reacties

plaats reactie
1

hoi ! ik ken je niet maar ik weet dat je een heel mooi meisje bent alleen geloof je dat zelf nog niet! ik heb een tip voor je ga een paar keer per dag voor de spiegel staan en zeg hardop ik ben een mooi meisje en mn ouders vinden mij even knap als mijn zus! heel veel succes xx

22 jul 2015, 22:07, merleeex
2

Indd tegen jezelf zeggen in de spiegel wat je goede eigenschappen zijn helpt :). Het heeft mij ook geholpen

22 jul 2015, 23:07, alicia
3

Ik weet zeker dat je niet zo lelijk bent als je zelf zegt.
Daarbij noem ik ook niks meer lelijk omdat ik het lelijkste al heb gezien wat kon.
Maar @L14, heb je mensen in je omgeving die zeggen dat je mooi bent? Je moet immers ook met andermans mening overweg kunnen, ik kan je niet zien dus ik zeg niet dat je lelijk of mooi bent, maar als ik zo moet zien ben je wel een aardig persoon en iemand die mooi&gemeen is heeft minder succes in relaties dan iemand die lelijk&aardig is, want het gaat toch om de persoonlijkheid en niet om de eigenschappen die je ziet.

23 jul 2015, 06:07, Hero/Villain
4

Bedankt voor jullie tips heel lief xx Hero/villai allicia merleeex

23 jul 2015, 17:07, L14
5

Iedereen is onzeker alleen sommige laten t niet zien!!

23 jul 2015, 23:07, knuffelbeertjex
6

Ik heb precies hetzelfde probleem. Mijn zus is heel mooi en heeft ook een perfect gewicht. Ik ben helemaal het tegenovergestelde. Ik ben lelijk en ik ben een beetje dik. Dus ik snap hoe jij je voelt.

30 jul 2015, 00:07, Dikzakje
7

Hoii, ik snap je gevoel! Probeer jezelf haat niet op te bouwen!
Iedereen is anders, en iedereen is goed op zijn manier. Je kan niet het zelfde als je zus zijn. Maar JIJ hebt weer andere mooie en goeie kanten. Probeer ( iknow het gaat niet makkelijk) dingen op te schrijven wat je heel goed kan!

hoop dat hier wat aan hebt!

31 jul 2015, 00:07, Annelyy

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.