Onzeker over seks

Heyhoi

Ik heb dus een beetje een rare vraag, maar ik ga t toch maar vragen. Ik ben 15 jaar oud en ben sinds een weekje met een jongen (17), soort friends with benefits achtig, en we hebben al vaak gezoend en ik heb ook al wat bij hem gedaan. Ook heeft hij mij topless gezien en aangeraakt. (We zijn btw al wel een maand op 7 vrienden)

Maarja ik wil dus graag seks met hem maar ik ben bang dat het niet gaat? Hij is geen maagd meer maar ik wel. Misschien was dat andere meisje wel beter? Ik ben bang dat ik te dik ben (ik ben sporter en weeg best veel door spieren) en dat mijn kut te klein is... beetje vreemd maar ik heb wel eens geprobeert maar er past niet zo veel in...

Heeft iemand tips/advies.. xx meisje van 15

16 aug 2019, GewoonEenBeetjeSletterig


Reacties

plaats reactie
1

Hoi!
Ik snap je zorgen, maar dat is nergens voor nodig!
Weet hij dat je nog maagd bent? Dan houd hij er ook wel rekening mee. En je moet er niet van uit gaan dat je gelijk echt goed bent in seks. Ik heb al 2 jaar seks en ben nogsteeds wel is onzeker en vind dat ik het nogsteeds niet zo goed kan.
Zorg voor de eerste keer dat je ontspannen bent en goed nat. Als je niet nat genoeg kan worden kan je altijd glijmiddel gebruiken, dan doet seks in ieder geval geen pijn!
Maar vooral veel plezier en maak je niet te veel zorgen. Het komt allemaal wel goed :)

21 aug 2019, 00:08, Lau

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.