onzeker over de vorm van mijn hoofd

Sinds ongeveer een jaar ben ik mij druk gaan maken over de vorm van mijn hoofd. Ik heb zoals anderen geen smal hoofd, maar juist een rond/vierkant hoofd. Als anderen een foto van mij maken krijg ik altijd een heel naar gevoel als ik naar de foto kijk. Ik ben dan bang dat mijn hoofd anders is dan andere hoofden en dat maakt mij verdrietig. Ook hebben een aantal mensen er opmerkingen over gemaakt wat het alleen maar erger maakt.
Ook heb ik op mijn achterhoofd een soort deuk zitten, wat je kan voelen als je met je hand erover heen gaat. Ook hier zijn wat opmerkingen over gemaakt wat mij ook heel erg verdrietig maakt. Ik ben bang dat je die deuk kan zien ondanks mijn lange haren. Ook wil ik niet op mijn hoofd aangeraakt worden, bang voor een nare reactie of mening. Ik zit er heel erg mee. Zijn er mensen die zich hierin herkennen of die tips hebben?

10 sep 2017, A.King45


Reacties

plaats reactie
1

Ik ben ook heel onzeker over mijn hoofd en dat helpt niet altijd mee net zoals jij zegt maar die gene die er gemenen opmerkingen over maken moeten eerst naar hun zelf kijken en twee hun zijn je vrieden niet je echte vrienden kunnen je accepteren zoals je bent dat heb ik ontdekt ik werdt altijd lelijk en druk genoemd

En weet je waarom ze dit tegen je zeggen?
Omdat ze jalours op je zijn!

Ik hoop dat ik je met deze tekst je een beetje geholpen heb

Xx anoniempje

10 sep 2017, 20:09, Idkwatikdoe
2

Iedereen is wel ergens onzeker over. Óók de gene die een nare opmerking over je hoofd heeft gemaakt. Je bent mooi zoals je bent, wat zou de wereld saai zijn als iedereen een smal hoofd heeft.

13 sep 2017, 18:09, Mai
3

Kijk dan niet in de spiegel, xoxo.
Nee, geintje.
Lees je eigen vraag eens, je bent onzeker over de VORM van je hoofd.
Waar maak je je druk om? Het is basically niks.
Oh! Je hoofd is rond/vierkant....so what? Wie let daar op.

14 sep 2017, 22:09, AlmachtigBabyHoofd

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.