ontmoeting

Vanmorgen naar de sauna geweest in de sportschool waar ik altijd train. Normaal kom je bijna nooit iemand tegen en heb ik daar ook geen behoefte aan maar nu was er een 'te' leuke man waarmee ik gezellig heb zitten kletsen. Ben zelf 23 en schatte hem behoorlijk wat ouder maar het was ok en gaf me zelfs een leuk complimentje over mijn figuur.

En ja, ha, ha...prima lichaam, grote piemel, ha, ha..het oog wil ook wat. .. Hij vroeg of ik volgende week ook weer kwam. Zal ik het doen ?...ben niet op een relatie uit ofzo maar ook best wel nieuwsgierig en vond het wel gezellig en prettig hem naakt te zien, hi, hi..

18 nov 2018, Sportie23


Reacties

plaats reactie
1

Hey Sportie23,

Ik lees dat je een hele leuke ontmoeting hebt gehad met een oudere man in de sauna en je nu twijfelt of je er volgende week weer naar toe zult gaan om hem weer te zien.

Als ik het goed begrijp vraag je nu om raad/advies of je dit nu wel of niet zult doen.

Ik vind het best lastig om je hier een goed antwoord op te geven, omdat ik jou en de andere man niet ken. Maar het feit dat je aangeeft dat hij behoorlijk wat ouder is dan jij én hij jou een compliment geeft over je figuur in de sauna laat mijn alarmbellen wel rinkelen. Ik vind het namelijk niet gepast dat een man het lijf van een meisje dat veel jonger is dan hij zo beoordeelt.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je je gevleid voelt door zijn complimenten, maar ik raad je toch aan om terughoudend te zijn in het contact met hem. Gezien het grote leeftijdsverschil is het ongepast dat een oudere man met zo'n jonge meid aan het flirten is.
Ik denk dat het beter is als je je meer op leeftijdsgenoten concentreert. Dat zou die andere man ook moeten doen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Laat je ons nog weten hoe het verder gaat?

Liefs, Amy

20 nov 2018, 13:11, Amyxx
2

Hoi Amy,

Bedankt voor je reactie, bezorgdheid, advies.
Hij behoort zeker aan een oudere categorie toe maar ik heb het wel als ok ervaren, ons contact, zijn compliment.
Ik ben afgelopen weekend niet gegaan maar heb hem wel een andere dag gezien (ik wist dat hij die dag er ook zou zijn), praatje gemaakt. Ik was samen met een vriendin dus hebben we hem natuurlijk ook even goed bekeken, ha, ha mijn lichaam reageerde wel op hem maar heb het ook geparkeerd.

Ik hoop hem in de toekomst nog wel een keer daar te zien want hij blijft natuurlijk leuk en heb als hij het prettig vindt mij naakt te zien, gun ik hem dat wel.

27 nov 2018, 13:11, Sportie23
3

Hey Sportie23,

Zo te lezen denk je er goed over na en doe je geen dingen die je niet wilt. Daar ben ik blij om, want ik zou het erg vervelend vinden als je er later spijt van krijgt. Je lichaam is je meest kostbare bezit.

Blijf goed op jezelf passen :)

Liefs, Amy

28 nov 2018, 07:11, Amyxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.