Ontmaagding Ja of nee

Okee hey ik ben een meisje van 14 en ik Heb een vriendje van 15 bijna 16 en ik was dus laatst bij hem thuis en Mijn t shirt was uit en die van hem ook en we lagen zegmaar te zoenen en toen had hij zn hand zegmaar bij mn broek In (aan de achter kant hoor) en ik dacht echt dat we het zouden doen maarja idk ik weet ook niet of hij dat zou willen en of ik dat überhaupt zou willen ik denk dat ik m niet zou weigeren maarja HELP Xx Ps: ik ben wel zn eerste vriendin op de middelbare en ik ben het eerste meisje waar hij mee heeft gezoend

5 mei 2019, Omggghelpjaoke


Reacties

plaats reactie
1

Nou als jij er zelf al aan toe bent op je 14 jarige leeftijd om ontmaagd te worden, moet je het vooral doen! alleen zelf vind ik het nog best vroeg. Je wil het misschien heel graag maar hoe jonger je bent hoe pijner het doet, er kan dan ook nog bloed uitkomen, maar dit is niet bij iedereen maar bij de meeste tot wel. Heeft hij je ooit al gevingert, of zijn jullie al eens verder gegaan dan zoenen? En hoelang hebben jullie al een relatie?

5 mei 2019, 21:05, Anno

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.