Ontmaagd door beste vriend

Hoi

K ging laats op ski vakantie en dat doen we altijd met vriende van mijn ouders en hun kinderen k ben ook heel goed bevriend met die jongen k ken hem al me helen leven en zo. onze ouders hun ijgen kamer en mijn kleinen zusje en het kleinen zusje van die jongen en k en hij moesten een kamer delen. K vond het niet zo heel erg om dat we heel goed met elkaar kunnen opschieten en zo maar we moesten ook samen in een 2 Persoons bed slapen en een bad kamer delen. We kleden ons gewoon omstreden beurt om in de bad kamer en zo. Maar op de 3e dag was k nog in de eet kamer en hij al naar de kamer maar dat wist k nog niet hij was dus in de badkamer naakt en door dat k dat niet wist deed k de deur open en zag hem naakt!! Hij had echt een groten harigen dus k srok nog al en hij ook maar toen zij hij: jij hebt mij naakt gezien dus mag k ook jouw naakt zien! K vond dat wel oké dus deet ook mijn kleren uit k heb best wel groten borsten voor mijn leeftijd en heb ook best wat schaam haar om dat k dat nog niet surften te scheren. Dus toen we daar samen naakt stonden zij hij dat
K mooien borsten had en toen zoende we en hadden we sex! Maar nu k ben nu heel bang dat we het te vroeg hebben gedaan en dat k zwanger ben omdat we geen condoom gebruikten! Wat moet k nu doen!!

K heb dyslectie dus sry voor de spel fouten

20 feb 2019, Floortje


Reacties

plaats reactie
1

Koop een zwangerschapstest want het kan best zijn dat je zwanger bent en als je een test koopt dan weet je het tenminste

21 feb 2019, 12:02, Vis
2

Ik geloof t eerlijk gezegd niet. En anders ben je echt niet slim bezig. xx MIJ

22 feb 2019, 12:02, Megamandel
3

hoe oud ben je? en koop zeker een zwangerschapstest voor de zekerheid.

4 mrt 2019, 23:03, save me for later..

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.