Ontmaagd 12 jaar?!

Heej,
Ik ben een meisje van 12 jaar en ik heb een leuke aardige vriend van 16 jaar we zijn al 5 jaar samen.
Een paar dagen geleden heeft hij mij ontmaagd, wat vinden jullie is dit normaal op mijn leeftijd? (Het deed trouwens in het begin beetje pijn maar daarna was het wel lekker)
-XXX- Meisje met een vraagjee.

14 feb 2016, Hartjee<3Yoeri


Reacties

plaats reactie
1

Het is wat jong naar mijn mening maar als jij je er fijn bij voelde en jullie elkaar vertrouwen is er niks aan de hand. Zolang je maar niks doet waar jij nog niet klaar voor bent!
Xx

14 feb 2016, 21:02, Liss
2

Gewoon lekker door gaan leeftijd maakt niet uit zolang je je er fijn bijvoeld

15 feb 2016, 20:02, Puck
3

Jong maar als je er beide klaar voor bent. En heb je al sinds je 7 verkering hebt met imand die toen 11 was is dat wel jong hoor

14 aug 2016, 12:08, Sam
4

Nee nee nee

12 jaar en ontmaagd? Dat betekent dat je zwanger kan worden
leeftijd is wel heel belangerijk want er kunnen erge dingen gebeuren terwijl je heel jong bent zoals zwanger worden .. misschien vond je het heel fijn en lekker maar dan kan je inplaats van seksen ofzo kan je je zelf toch vingeren of tegen je vriend zeggen of hij je beft of squirten of laat hem jou vingeren? Seks is wel het ergste want vingeren of beffen kf squirten kan je niet zwanger worden want je vriends p**nis gaat niet in jou v**ina dus doe maar niet

14 aug 2016, 12:08, gezonde meid
5

@gezonde meid
1. Dit bericht is al een halfjaar oud.
2. Misschien is ze nog niet vruchtbaar.

Btw, mijn mening, dit is veel te jong
* dit bericht is aangepast door de moderator*

14 aug 2016, 17:08, Hero/Villain
6

Nou en @ hero/villain heb het toch geplaatst

en zij je dat ik jong was of meid die dit topic heeft geschreven?? Ik ben 16 en oud genoeg voor dit site

Niet die meisje

16 aug 2016, 17:08, gezonde meid
7

@gezondemeid
Ze hoefd niet meteen zwanger te zijn,
Ik dacht dat iemand van 16 wel het verstand heeft dat er condooms bestaan... Natuurlijk kan de condoom ook geknapt zijn.. Maar als ze nog niet ongesteld is kan er nog niks gebeuren.. Behalve als ze dat vlak voor haar 1e menstruatie doet.. Maar daar ga ik niet vanuit 😃

24 aug 2016, 22:08, I❤Sport
8

Hoi, ben jij niet te jong je bent nog maar een kind en je bent ook te jong voor dit forum. Maar sterkte

10 mei 2017, 19:05, tamaraaaa
9

Koulo raar

11 aug 2020, 21:08, Kees ert
10

Ik geloof hier geen ene zak van. Erg realistisch: een relatie sinds je zevende. Oh ja, niet te vergeten dat jullie 5 **** jaren schelen! Hij is 16! ***** Waarschijnlijk ben je gewoon een 9 jarig meisje dat onzeker is omdat ze seks wil en daarom zulke onzin gaat schrijven. Kap ermee.

*Dit bericht is aangepast door de moderator.

11 aug 2020, 22:08, Hoi
11

Ik ben zelfs 12 jaar en ik vind het veel te vroeg

28 sep 2020, 21:09, Meisje12
12

hallo lievemeis 12 jaar en geen maagd meer niet zo erg op zich met 4jaar verschil maar nu kun je de volgende keer zwanger worden ga eens met je ouders praten als je dat kan en laat hen bij de doktervragen of je de pil mag gebriuken of laat een spiraaltje in brengen dan kunje niet zwanger worden als je op latereleeftijd kindjes wil laat je het spiraaltje weg halen en laat jou vriendje een condoom ge bruiken veel sucses

18 okt 2020, 17:10, ger66
13

Was ook (net aan) 12 toen ik ontmaagd werd.
En (net aan) 14 bij de anale ontmaagding.

19 okt 2020, 20:10, .

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.