Ontdekken of lesbisch?

In een ander topic over vingeren met je bff heb ik geschreven dat mijn bff en ik dat wel.eens doen. We raken er allebei heel opgewonden van dit stiekem bij haar thuis te doen. Soms als we bij elkaar slapen maar ook samen onder één dekentje als we een film kijken . Het begint altijd heel spontaan. We noemen dat "pesten" door elkaar te strelen zodat je echt die golven door je heen voelt gaan en al helemaal nat wordt van binnen. Ik merk dat ik.amper zelf nog behoefte heb om me te bevredigen of als ik dat wel heb ik maar aan vingeren met haar hoef te denken en ik kom al klaar.

Nou word ik er ook wel onzeker van. Ik vind het echt lekker maar ik moet er niet aan denken dat een ander meisje daar aan me zit. Ik voel me duidelijk aangetrokken tot jongens en heb ook een soort van beginnend vriendje.

Ik moet er alleen niet aan denken dat fijne met mijn bff op te geven.

Ik ben nu.alleen bang dat ik dan misschien toch lesbisch ben terwijl het niet zo voelt en dat zou ik oneerlijk voor die jongen vinden.

Kun je dit ook gewoon doen met je bff als je daar samen van geniet en toch op jongens vallen?

7 dec 2020, Lotte435


Reacties

plaats reactie
1

Bi kan ook he

8 dec 2020, 10:12, Bikinigek
2

Omdat je "bijl" wordt van je bff betekent niet dat je gay bent. Je bent pas gay als je gay bent, niet omdat je gevoelens hebt

8 dec 2020, 17:12, D💞
3

Gay betekend dat je je aangetrokken voelt dor hetzelfde geslacht. Dus je wellicht ben je minstens Bi. Wat die hier boven mij zegt is onzin. Wanneer ben je dan wel gay?

11 dec 2020, 13:12, Lara
4

Mensen een gay is een man die op mannen valt. En het begrip voor op hetzelfde geslacht vallen is homoseksualiteit, afgeleid van het griekse woord ὁμος (homos) wat eigenlijk gewoon zelfde betekent.

11 dec 2020, 21:12, D
5

Dank je Lara

Wat ik dus zo lastig vind is dat ik me verder helemaal niet tot meiden aangetrokken voel. Alleen dit is zo fijn, echt lekker.bik kan het niet goed uitleggen. Misschien ook wel omdat het spannend en ons geheim is.
Ben alleen bang dat ik hierdoor misschien wel gevoelens voor vrouwen meiden ga krijgen terwijl ik eigenlijk niet lesbisch ben maar dat gewoon vertrouwd is en ik contact met mannen eng vind

12 dec 2020, 01:12, Lotte435
6

En ik merk dat we steeds vaker afspreken en ben bang dat het teveel wordt. Ik heb geen idee hoe vaak per week dit doen normaal is

12 dec 2020, 01:12, Lotte435
7

Hallo Lotte435 vgm is het heel normaal op jou leeftijd te experementeren en zelfs als je er achter komt dat je alleen meisjes of meisjes EN jongens leuk vindt... nou en? Je bent zeker niet de enige

3 jan 2021, 17:01, isa
8

Hoi Lotte435! Hebben de tips geholpen of ben je er nog steeds onzeker over? Volgens mijn is het normaal om in de pubertijd te experenteren :)

8 apr 2021, 17:04, anoniemmeisje
9

Hoi Anoniemphe

Ik denk dat ik achteraf gezien gewoon heel bang ben geweest voor mijn eigen gevoel. Ik vond het contact met mannen een soort van eng maar misschien wel omdat het niet goed voelde omdat ik heel ver wel wist dat het niet klopte maar ik bang voor reacties was/ben.
Dat ik die jongen gewoon leuk vond en iedereen een vriendje had en ik daarom een soort van ik moet hem leuk vinden voelde. Het is nu echt zo anders, echt een heel ander gevoel. Ik denk dat dit dan echt het verliefd gevoel is.
. Ik merk nu ik echt samen met haar iets heb ik ook steeds meer naar vrouwen durf te kijken. Het voelt ook als een soort opluchting ofzo dat het voor ons (mijn bff) nu officieel is dat we wat "hebben"

9 apr 2021, 05:04, Lotte435
10

Hallo Lotte435 aaahhhwwww wat leuk dat het voor je steeds beter voelt om een vriendin te hebben. Het belangrikste ist dat je jezelf goed voelt en wat andere er miss over denken maakt niets uit. Ik denk dat het normaal is tijdens e pubertijd te experementeren en als je er toevallig achter komt... geweldig! Mag ik vragen hoe oud je bent? En hoe komt het dat je een slecht gevoel hebt als het om jongens gaat? Hoe bedoel je "officieel"? Dat het officieel tussen jullie 2 is? Of weten nog meer mensen het?

10 apr 2021, 13:04, anoniemmeisje
11

Hey, plaats jezelf alsjeblieft niet in hokjes. je kunt ook bi zijn. van mezelf weet ik het ook niet of ik op jongens val of beiden.

17 apr 2021, 20:04, Eva🥀

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.