Ons leven in 20 30 40 50 60 70 80 90

Hooi, ik zet dit bij gewicht omdat het met rekenen te maken heeft. Nou ik heb geen idee. Ik wil wel genieten en skaten over ... jaar. En dat we niet allenmaal op de latop zitten te niksen. Dus wat denken jullie? Hoe gaat ons leven er uitzien?

24 sep 2017, Vera


Reacties

plaats reactie
1

Hey Vera het leven in de toekomst gaat wel moeilijk woorden door klimaatverandering maar ook gaat de wereld steeds meer verdeeld raken en ook heb ik gelezen in 2050 leeft 70% van de mensen in de wereld in steden !
Dat is dan ook stom want als je daar woont zit je heel erg opgepropt maar ook leven en werken er mensen op Mars denk ik door dat we een goede technologie hebben en helaas heb je nog robots die steeds slimmer woorden wel snap ik niet waarom mensen er mee doorgaan want zo gaan steeds meer banen verloren.
Maar er zijn dingen om naar vooruit te kijken en juist niet.
Waar kijk jij naar vooruit ?

24 sep 2017, 12:09, juliatje.
2

Hey Julia, echt stom dat we dan in de stad leven. Weetje wat best eng is?... Dat er zulke enorme hoge gebouwen gebouwt worden. Als ze gaan neerstorten zijn we de sigaar.
The space elevator – 100.000.000 meter en de StarTram generation 2 – 20.000 meter. Dat is toch vreselijk hoog. Ik vind de robots ook stom, moeten we eht zo lui zijn? Waar ik naar uit kijk is de opsporings op betere ziekenhuizen. Bedankt voor je antwoord. Maar toch heb ik nog meer vragen, wil je er meer sturen? X

24 sep 2017, 14:09, Vera
3

Ja maar ik denk dat die kans echt klein is dat een gebouw omvalt en anders misschien overleef je het wel.
Dat verbaast me wel dat het zo hoog is maar als je daar het geld voor over heb dan investeren ze vast wel in veiligheid en helaas komen we met steeds meer mensen erbij dus we moeten toch die mensen kwijt helaas.
Nou ik denk dat het niet luiheid is met die robots maar meer dat ze sneller zijn maar ik vind dat er gewoon een robotstop moet zijn maar vaker moeten bijvoorbeeld een fabriek voor een keuze staan of in een keer dure robots en dan af en toe laten checken en kan het jaren mee of dure mensen die je elke week moet betalen zo zien zij het uit een bepaald oogpunt.
Ja ik vind het ook leuk dat ziekenhuizen beter woorden het blijkt dat er is voorspeld dat over 10 jaar een medicijn is uitgevonden tegen dementie volgens mij maar weet het niet zeker of ik de juiste ziekte zeg.
Tuurlijk ik vind het juist leuk om het er met iemand over te hebben.

24 sep 2017, 17:09, juliatje.
4

Haii Julia, wel jammer dat baby's nieuwer zijn. Dan leven hun langer. En krijen zij aandacht. Zij snappen dat nog niet. Dus vind ik het wel jammer dat oma's of opa's dan dood gaan. Maar toch vind ik de opsporing en de ziekenhuizen toch beter mogen woorden. Zoals dat er geen vlees gekocht word, geen slagerij, geen kanker, geen anorexia, geen blindheid. Gewoon niks vergelijksbaars. En geen pijnlijke dood. En ooit stort het in of neer.

24 sep 2017, 17:09, Vera
5

Ik ben het niet met je eens over dat een gebouw snel instort. Maar zo is het leven nou en je kan ook als je dood gaat jezelf invriezen en dan uitgevroren woorden als er een manier is om je in leven te houden.
Maar het hangt er ook vanaf of je gezond leeft en sommige woorden niet oud helaas en blindheid kan verhelpen worden met de technologie van de toekomst dus maak je daar niet druk om.

24 sep 2017, 18:09, juliatje.
6

gelukkig, maar ik wil gewoon de natuur, de winkels. Niet steeds op je computer.

24 sep 2017, 18:09, Vera
7

Helaas gaat dat in de toekomst veranderen denk ik.

25 sep 2017, 07:09, juliatje.
8

Ja alles gaat veranderen ik ben geen shanna

20 okt 2017, 15:10, .
9

en er ziijn meer . heel simpel

20 okt 2017, 16:10, .
10

mar mensen moeten ook niet tte veel verwachten maar misschien gebeurt het wel

21 okt 2017, 08:10, ...............

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.