onregelmatig

hoiii alemaal,
ik heb eigenlijk een vraag want ik word echt super onregelmatig ongesteld, dan om de 15 dagen dan om de 20 dan om de 25 en heel soms zelfs om de 2 maanden, dit is echt super irritant want ik word dan opeens zomaar ongesteld en dan lek ik weer door omdat ik niks bij me heb. dit gebeurt ook vaak op school en van sommige k** leraren mag ik dan niet naar de wc. weet iemand wat ik hier tegen kan doen? ik weet niet of de pil hier tegen helpt, want ik snap “de pil” eigenlijk echt helemaal niet. maar als iemand tips heeft of weet wat je hier tegen kunt doen, laat het me please weten xo
ik ben trouwens 15 en al 2 jaar ongesteld en ik ben altijd onregelmatig ongesteld geweest,

15 mei 2019, Hhh


Reacties

plaats reactie
1

herkenbaar! tis bij mij ook heel onregelmatig. ik zou zorgen dat je sws altijd maandverband of tampons mee hebt naar school (gewoon in een blikje in je tas) voor de zekerheid. voor de rest weet ik het ook niet :(

16 mei 2019, 21:05, pineappleanna
2

Ik ben 16 en heb mijn het al 3 jaar. Bij mij ook heel onregelmatig zelfs 1 keer 4 maanden tussen. Maar de eerste jaren is dit normaal, het had iets te maken met onze puber hormonen of zo.
Maar maak je geen zorgen, veel meisjes hebben dit de eerste jaren,

Groetjes. Alex

22 mei 2019, 14:05, Alex02

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.