Ongezond eten onderkin

Ik heb een vraag, maar eerst het verhaal:
Ik heb dus een hele rare onderkin (heb hier al een x een bericht over geplaats), maar ik kwam laatst een foto tegen van vroeger... en daar had ik geen onderkin, terwijl ik d8 dat ik het al heel mn leven had.
Trouwens ik ben niet dik, bmi zegt zelfs ondergewicht.
En ik zat dus te denken waardoor het zou komen,
-door genen (maar dan vind ik het raar dat andere mensen met ouders/familie met onderkin zelf geen onderkin hebben.
-ongezond eten (mijn ouders lieten dat gwn toe 😒)
En als het dus door ongezond eten komt, zou mn onderkin dan weg kunnen gaan als ik (veel) gezonder ga eten? (Ik eet nu al wel een stuk gezonder dan eerst)

Alvast bedankt voor je antwoord xx

21 aug 2019, Xoxo


Reacties

plaats reactie
1

Onderkinnen kunnen in heel je leven ontstaan, maar ondergewicht is niet gezond heb je ook een reden waarom je te dun bent? Als een onderkin in de familie is betekend niet dat elk familielid het heeft, want niet ieder familielid is hetzelfde natuurlijk. Want jij bent ook geen clone van je ouders natuurlijk. Ongezond eten kan een invloed hebben op een onderkin, maar dat verschilt per persoon, bij gezonder eten is dat mogelijk maar ik weet niet wat jij gezond vind en hoeveel je eet. Maar succes en zeg maar als je meer advies wilt.

22 aug 2019, 12:08, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.