Ongesteld.??X Help Please..??

Heeyy iedereen,

Ik had gister een soort bruin rood spul in mijn onderbroek, ik ben nog niet ongesteld..
Weten jullie waar dat vandaan komt.?

XX Myy

4 okt 2012, Esie


Reacties

plaats reactie
1

dat is bloed

4 okt 2012, 16:10, xxx
2

Dit krijg je voordat je ongelsteld wordt. Heb je ook last van je buik en misselijk enzo? Want waarschijnlijk wordt je dan heel snel ongesteld!x

5 okt 2012, 22:10, Ikke.
3

Ikke,
Je krampen vooral.
XX

10 okt 2012, 12:10, Esie
4

Toen ik voor het eerst ongesteld werd had ik dat ook. Ik had het in mijn onderbroek (een beetje) en heb hem toen gauw verstopt en een schone aangetrokken. De volgende dag was ik helemaal doorgelekt en werd het duidelijk dat ik het toch echt was... Je bent dus waarschijnlijk ongesteld.

12 okt 2012, 20:10, xEstherJadex
5

heei allemaal ik ben nog nooit ongesteld geweest gelukkig maar ik moet er niet aan denken maar soms vraag ik me weleens af hoe het is enzow snappen jullie dat xx

14 okt 2012, 20:10, loveyou x
6

Kan je ook witte afscheiding hebben tussen je ongesteldheden door.?Xx

17 okt 2012, 07:10, Esie
7

ik heb soms witte in mijn onderbroek en wie weet wat dat voorn teken is ik vraag me af waarneer het dan echt gebeurt

19 okt 2012, 20:10, onzeker over somige dingen
8

hey, little girl
ja ik denk wel dat je ongesteld bent.
eerste keer was het bij mij erg weinig,maawr het werd steeds meer.
raad je uit voorzorg altijd een maandverbandje mee te nemen. gewoon in een vakje in je schooltas ofz. das wel zo handig, straks ben je ineens ongesteld. mot je er 1 kopen, sommige scholen hebben wel apparaten in de wc hangen met maandverbandjes, maar meestal zijn die echt te duur.

21 okt 2012, 21:10, Auriane
9

Hi, Onzeker over sommige dingen
Dat witte spul heeft als het goed is elk meisje, het is een slijm die van onderaan komt. Irritant he?
Maar niet dat je ongesteld word
Ikzelf heb dt heel lang en nog niet ongesteld geworden

6 nov 2012, 18:11, Lina
10

Hee iedereen,

Gister had ik een wat bruine afscheiding in m'n onderbroek. En ook had ik in de ochtend bloed net zoals vandaag...
Zou het een teken kunnen zijn van ongesteldheid??
Ik ben het nog maar 1 keer geweest..
Ben best bang
xAngstigmeisje

11 nov 2012, 06:11, xDenise
11

Heey mensen,

Ik ben nu al 2 keer ongesteld geweest.
Ik ben de enigste in de klas die ongesteld is..
WAAROM BESTAAT ONGESTELDHEID!!!

Haha..;)

Xx My

20 nov 2012, 15:11, esie
12

Maybe kan iemand reageren op mijn vraag, pleaseex

24 nov 2012, 12:11, xDenise
13

xDenise Jouw Geval had ik ookje bnt ongesteld;) ik ben ook pas geworden de eerste dagen komt het zomaar en is meestal bruin en duurt niet lang ik heb ooknagevraagd want ik geloofde het gewoon niet maar het is dus het begin

24 nov 2012, 22:11, Lina
14

@Lina Dankjewel voor reactie
en sorry voor late rea ;pp

9 dec 2012, 02:12, xDenise
15

Hoi ik ben net geworden en gister had ik bruin spul in mijn onderbroek dus dat is eigenlijk een signaal of waarschuwing volgensmij hoort het dus

10 jan 2013, 22:01, Ongesteldje
16

Heey

De kans is best groot dat je het word maar het kan ook nog een tijd duren ik had dat ook en had echt buikpijn en alles maar ik werd het pas 2 maanden later, dus het kan zijn dat je lichaam zig wel aan het er op voorbereiden is,

En voorals je het wel word SUCCES !!!!

11 jan 2013, 01:01, nicky:)
17

je kent toch het verhaal van adam en eva door eva bestaat ongesteldheid

15 sep 2013, 10:09, girl25
18

Ook gehad rot he

19 okt 2013, 23:10, Fifian
19

Heeeeei ik ben 13 en heb nu voor de 2e keer dat er bruin in me onderbroek zit (een maand geleden ook) ben ik ongesteld? Help me! X

3 nov 2013, 14:11, Lalalalove
20

Lalalalove,
JA ik denk het wel.
Ik heb trouwens nooit last van buikpijn ofzo.
Elke keer weer een verrassing dat ik ongesteld ben :)

6 nov 2013, 20:11, Hvd
21

ik ben 10 ook ongesteld het voelt best wel raar maar het was rood bruinig en ik durf het niet tegen mijn moeder te vertellen of anders gaat zo vrolijk zijn dat ik het mezelf nooit vergeef maar vroeg of laat moet ik het toch vertelen

9 nov 2013, 23:11, loveaanna
22

ik ben 13 jaar, ik had bruinspul in me onderbroek
en toen ik me poenie droog maakte zat er bruin spul aan me wc papiertje help ben ik ongesteld!!!!!

18 nov 2013, 00:11, essie
23

meidd je zult het toch echt aan je moeder moete vertelle anders moet je zelf maandverband of tampons kopen hahaha en wat boeit het alle vrouwen worden het je moeder ook

18 nov 2013, 14:11, alicia
24

hoe voelt het eigenlijk als je ongesteld ben ik ben nu wie en krijg al witte vloed is dat een teken dat ik maandverband mee moet nemen

25 dec 2013, 12:12, ik ben 11
25

Ik ben nu al een jaartje ongesteld ven er wel aan gewend maar het is wel super vervelend ben het namelijk tijd als ik iets leuks ga doen egt rot

25 dec 2013, 19:12, loveyou x
26

Ik heb dit ook sinds gisteren. Ik vingerde mezelf eerdergisteren kan het hierdoor komen?
Of ben in gewoon ongesteld?

Thanks allvast!

29 jan 2014, 13:01, FM-Loverxx
27

Hi,

zoiets heb ik ook gehad, en ik was nog niet ongesteld.
Het kan nu ook nog een half jaar duren zoals t bij mij ook was, maar het kan ook al dat je het nu bent geworden ...

BrownieGirlie x

29 jan 2014, 14:01, BrownieGirlie
28

Je kan witte scheiding ook nadat je ongesteld krijgen...
Als je witte afscheiding krijgt betekend dat dat je baarmoeder groeit!!
Dus wees niet ongerust!!

29 jan 2014, 16:01, Anoniempje2019
29

Je kan witte scheiding ook nadat je ongesteld krijgen...
Als je witte afscheiding krijgt betekend dat dat je baarmoeder groeit!!
Dus wees niet ongerust!!

29 jan 2014, 16:01, Anoniempje2019
30

hee, ik heb wel de laatste tijd wit spul in mijn onderbroek maar nog niet iets zoals dat bruine waar jullie het over hebben, maar betekent dat witte wel iets? x

18 feb 2014, 17:02, Eef
31

hallo,
ik weet echt niet of ik nu ongesteld ben. ik had pas heel erg bruin spul in mijn onderbroek en heb toen maar een maandverbandje van mn zus gepikt. nu draag ik er elke dag 1, maar er komt nog steeds geen bloed!
HELP MEEEE!
alvast bedankt!

10 apr 2014, 12:04, ben bijna 12
32

Kan je op je 14 ook nog ongesteld worden

14 apr 2014, 17:04, Marissa
33

Hey,
Ik heb al een half jaar of zo wit spul in mijn onderbroek,
En ik weet dat dat betekend dat je binnen een jaar of zo ongesteld word maar ik ben nog maar 12...
Is dat normaal???
En als ik het over een jaartje of zo word dan weet ik echt niet hoe ik dat goed tegen mijn moeder moet zeggen.
Heeft please iemand tips voor me.

17 apr 2014, 19:04, Onzeker meisje
34

En nog iets:
Ik weet iet of ik nou een bh moet?
Ik heb mijn borstomvang gemeten en er zit ongeveer 5 centimeter tussen... Is dit weinig voor een meisje van 12 jaar?
En het doet best wel veel pijn als ik tegen mijn borst aan druk. En ik heb een soort van platte plaatjes onder mijn tepels. Betekend dit dat ze binnenkort verder groeien?
En ik draag nu wel topjes, ik heb er drie. Maar ik weet helemaal niet zo goed hoe ik (als ik eenmaal borsten heb)
Aan mijn moeder moet vragen of ik een bh moet...
Wil iemand mij tips geven please help me!

17 apr 2014, 19:04, Het zelfde onzekere meisje
35

^ Above > Ik zou gewoon tegen je moeder zeggen dat je ze nodig hebt. Het kan pijn gaan doen als je 'borsten' groter worden en je maar een topje draagt. Je moeder zal niet raar kijken maar zou er gewoon mee omgaan. Ze heeft het zelf anders ook meegemaakt dat ze grotere 'borsten' kreeg.

15 mei 2014, 22:05, Amber
36

Ja bij mij had ze gezegd dat het wel goed was dat ik er een had dus nu heb ik er al 4 ofwel zegt zij het ooit eens ofwel vraag je het gewoon ze heeft het ook ooit eens meegemaakt dus ze begrijpt het vast

15 mei 2014, 22:05, Kp
37

Ik werd toen ik 13,5 was ongesteld, al mijn klasgenoten waren het al een jaar en zo, en er zijn ook genoeg die het met hun 15,5 nog niet zijn, als je de 16 gepasseerd bent en nog geen tekenen van ongesteldheid hebt gekregen zou ik ermee naar een arts gaan, deze heeft zwijgplicht, dus als je zonder ouders gaat, krijgen zij daar ok niks over te horen, of je hebt een badass huisarts

16 mei 2014, 16:05, Suzanne
38

Ik ben al een paar maaden ongesteld, Een nu heb ik 2x dat ik ongesteld ben achter elkaar, iets bruins in mijn onderbroek met een beetje bloed.. Ik wil graag weten wat dit is!

27 jun 2014, 19:06, Ikwilhetweten
39

Ik vind t beetje dom van mezelf :$, ik heb tegen mn moeder verteld dat ik ongesteld ben enzo , dus zij maandverband voor me kopen,, maar ik heb alleen nog maar die bruine vloed zeg maar. Maar dat heb ik nu ook al weer 2 weken xd, dus ik vraag me af hoelang t nog duurt .. naja fuck it .

27 jun 2014, 19:06, :)
40

Hejj ik heb al witte afscheiding gehad en dat slijm. Ik werd wakker en ik was doorgelekt geen idee wat het is maar het is geen urine en ik had bruin maar het was niet precies bruin ook een beetje rood help me

4 aug 2014, 09:08, Een bang meisje
41

Hey, ik ben nog niet ongesteld , ik was gister op school, en toen ik naar de wc ging was mijn hele onderbroek vol met bruin spul, Toen ik thuis kwam heb ik meteen een maandverband gebruikt, een dag later had ik maar een druppel ofzo, dus hoelang kan het nog duren tot ik ongesteld ben?
Dushi (12)

28 okt 2014, 21:10, Dushi
42

Hoi....
Een paar dagen geleden had ik opgedroogde bruine vlekken. In mijn onderbroek. En vandaag had ik een heel klein vlekje rood/bruinachtig vlekje in mijn onderbroek. Ik mocht een maandverbandje Lenen van mijn beste vriendin. Maar voor de rest van de dag heb ik alleen wat witte afscheiding en verder niks.... Ben ik nu ongesteld?
XxXxX Verward meisje (13)

6 nov 2014, 18:11, Verward meisje
43

Ik zou het even afwachten. Je kunt morgen voor de zekerheid een inlegkruisje voordoen en/of meenemen. Als er weer wat komt, dan kan het best zijn dat je inderdaad ongesteld bent.

6 nov 2014, 21:11, kabouter909
44

Ik had vandaag toen ik ging douchen bruin met rood en het leek een beetje oranje en ik heb al een maand buikpijn en witte vloed PS ik ben 11

15 dec 2014, 22:12, klaratje 11 jaar
45

dat krijg je voordat je ongesteld wordt! en als je merkt dat het regelmatig voorkomt kan het dat je het snel wordt of het is opgedroogd bloed!
Hopelijk help ik je er mee
X♥ {ik ben 11 en heb het zelfde probleem ik heb witte afscheiding heb schaamhaar okselhaar& borsten moet al een BH cup A'75 zo erg! wordt ik het misschien?}

20 dec 2014, 22:12, xbdbx_
46

als je ongesteld bent kan je dan gewoon naar de wc en zo met een tampon?

22 dec 2014, 11:12, xx___xx
47

Ik ging naar de wc en ik zag bruin spul in me onder broek ik heb al best lang wit spul ik ben bang dat ik ongesteld ga worden en zo wel op onze school moet je je naam opschijven en ik ga nu nooit naar de wc maar dan wel dat valt toch op

9 jan 2015, 23:01, Huuhhhh
48

Hoi ik ben ....? Ik ben 11 jaar en heb al 2 jaar witte afscheiding! Ik voel me vaak niet lekker en ben al zo'n anderhalf tot 2 jaar in de groei! Word ik ongesteld?!

xxx Kiekeboe1234

15 feb 2015, 13:02, Kiekeboe1234
49

Hoezo valt dat op? Nee johh! Je kunt het voor je houden waarschijnlijk komt je juf/meester er toch wel achter!

xxx kiekeboe

16 feb 2015, 19:02, Kiekeboe1234
50

Hoi, ik ben 11 jaar en ik heb wel bijna elke dag geel spul in mijn onderbroek zitten word ik ongesteld ? zo nee waneer dan ? want ik ben bijna nog de enigste die niet ongesteld is, dus : HELP !!!!!!!!!!! Pleasssss snel reageren !!!!!!

24 feb 2015, 21:02, XxxcoolXxx
51

Help!!!!!!!!!👆

1 mrt 2015, 20:03, XxxcoolXxx
52

Hoi Cool!
Nee je bent nog niet ongesteld dat is afscheiding.
Maar ik neem aan dat je nu blij bent! :)
Want ongesteld zijn lijkt me niet leuk! haha
Nou je bent nog maar elf dus geniet nog van je jaren!

xoxo Koekietjuuuh

15 mrt 2015, 10:03, koekieeeeeetjuuuhhh!
53

PS: Praat er anders met een vertrouwd persoon over! Dat helpt!

15 mrt 2015, 10:03, Koekieeeeeetjuuuh!
54

Waneer dan ?

24 mrt 2015, 19:03, Cool
55

Hoii
Ik had net een bruin/zwart vlekje in m'n slipje!! Ik heb al heel lang witte afscheiding, en ik ben 14 jaar!
Ook ben ik de laatste tijd moe enzoo!!
Kan iemand mij miss helpen?

25 mrt 2015, 16:03, ;-}
56

Hey ik ben 11 jaar en heb nog geen borsten haar of ik nog niet ongesteld geworden waneer krijk ik dat allemaal??

Xxx iemand

27 apr 2015, 22:04, iemand
57

@iemand ^ dat verschilt heel erg, praat er met je moeder over want dat is meestal rond dezelfde leeftijd als bij haar. Als je het er niet met je moeder over wil hebben doe het anders met je zus ofzo

25 jun 2015, 16:06, Gossipgirl
58

Heeyy , ik ging net naar de wc en toen veegde ik mijn bibs af 💩 en toen zat er iets rood achtigs poep ofso aan het toiletpapier ! Ik keek goed of ik ongesteld was geworden ! Nop! Nu ben ik erg bang! Er was ook níet meer van dat spul ! Ga ik binnenkort ongesteld worden ?

12 jul 2015, 16:07, Ikke 😞
59

heeey ik ben nog nooit ongesteld geworden maar heb wel elke dag een beetje bruin spul in mijn onderbroek maar niet zoveel dat het kan doorlekken wat ook nooit is gebeurt was is er aan de hand

15 aug 2015, 22:08, jessjess
60

ik ben net ongesteld geworden en heb heel erg last van buikpijn. mijn moeder heeft speciale onderbroekjes gekocht die helpen tegen doorlekken. ze zijn vab Birdie Rock. best een aanrader

5 sep 2015, 08:09, andersom
61

Hey iedereen.
Ik ben 12 jaar en niet ongesteld (volgens mij) ik heb al meer als twee jaar wit plakkerig spul in mijn broek en ook al best wel lang bruin rood spul maar volgens mij ben ik nii ongesteld . Ik heb wel soms hoofd buik en rug pijn.
kan iemand mij helpen ik ben echt hopeloos. Xxx misschienongesteldmeisje

13 sep 2015, 21:09, misschienongesteldmeisje
62

Hoi Meiden,
Ik ging gisteren naar de wc en toen zag ik in mijn onderbroek een bruinroodvlekje. Maar nu keek ik en mijn onderbroek was helemaal schoon! Tuurlijk wel met afschijding maar dat is normaal. Ik snap het niet.. Ik lees overal dat je dan als je dat vlekje hebt dat je de dag erna ongesteld bent.. Ik ben trwns 12 jaar.. (Ik krijg al beetje haar op ehh plekken en boobies). Beetje late reactie.. De laatste was in September..😳 Maar ik begrijp het niet meer!! Groetjes Knolpower

25 okt 2015, 08:10, Knolpower
63

Ik heb mezelf gister gevingerd en vandaag keek ik in mijn onderbroek en hij zat letterlijk onder het bloed ben ik ongesteld of kwam dat daardoor plzz help

gr meisje zonder naamx

29 okt 2015, 09:10, meisje zonder naamx
64

Ligt eraan Meisje Zonder Naamx ............. Zelf denk ik het niet.. Denk gwn dat je ongesteld bent.. Ligt eraan of je al puberteits/ongestelds verschijnselen hebt.. Zoals schaamhaar, groeiende borsten en bruin rode vlekjes in onderbroek... Niet dat ik er veel verstand van heb maar ja... Ff google zoeken ook

Succes ermee! X

1 nov 2015, 21:11, Knolpower
65

hee ik ben 13 en heb al 1 jaar last van wit spul en nu opeens een soort poep weeg in mijn onderbroek hoe komt dat en ongesteldheid is toch rood niet bruin??

3 dec 2015, 14:12, anoniem AKA niks
66

Hoi,
Ik had vandaag ik mijn onderbroek bruin spul en ook wit.
Maar betekent dat dat ik ongesteld ben of niet?
Please laat me het weten!

Xx Anoniem

4 feb 2016, 18:02, Magieeeeeeeeex
67

ik heb nu al ongeveer een halfjaartje wit spul in mijn onderbroek en een paar weken terug was t bruin ik heb nu ook heel veel last aan mijn buik,rug en hoofd heb al bijna een jaartje schaamhaar en heb al borsten ik weet echt niet of ik binnenkort ongesteld word kan iemand me helpen!!!!!!!!!!
Xxxx eeen meisje van 11 jaar

21 feb 2016, 21:02, meisjevan11jaar!!!!!!!!
68

Heey mensen! Ik ging net naar de wc en ik had en klein rood vlekje in m'n onderbroek... Ik kon het met een wc papiertje weghalen want het zat op het slijm🙄 Is het dan een teken dat ik ongesteld ga worden of is het iets anders?? Xxx nerveus meisje😧

17 apr 2016, 00:04, Quinty
69

Ik weet het niet. Ik heb het ook, met buikpijn ook. Wat is dit? Ik ben nog nooit ongesteld geweest, maar ik denk ook niet dat het dat is? Of wel?

26 apr 2016, 11:04, Lisa Antoni
70

Hee io heb bruin spuk en wit spul in me onderbriek dat heb ik al lang ben vaak moe kan io ongesteld zijn en ja ik eet weinig en ik ben 2 kilo aangekomen heel raar

3 mei 2016, 13:05, Na
71

@na volgens mij ben je ongesteld geworden. zorg dat je maandverband in je slipje stopt. of gebruik een tampon mini. of zo. en stop wat in je school tas...

3 mei 2016, 20:05, kim
72

Volg op instagram o.btampons
Kan je super veel uitleggen

4 mei 2016, 21:05, Xox
73

Hoi wat moet je doen als je wil zwemmen en je bent ongesteld ik durf geen tampon zijn er andere dingen daarvoor

8 jun 2016, 21:06, Omg
74

Hoii
Ik ben 14 jaar en vandaag zat er ineens in mij onderbroek allemaal bruin spul. Ik ben nog niet ongesteld. Alleen ik heb al ruim 2 jaar witte afscheiding en nu ineens heel veel maar dan bruin. Ik was ook een beetje doorgelekt. Ben ik nu ongesteld. Volgens mij niet
Xxx

26 jun 2016, 19:06, Anoniem
75

@Anoniem ^ dat betekent dat je het bijna word, nu wachten tot volgende maand..

31 jul 2016, 09:07, Cecex
76

Ik heb al heel ang dat ik slijm in mijn onderbroek vindt maar ik vond vandaag iets roods in mijn onderbroek. En met afvegen was het hele wc papiertje rood. Betekent dit dat ik ongesteld ben? Moet ik even wachten of moet ik het gelijk tegen mijn moeder zeggen.
Groetjes Juul

15 jan 2017, 19:01, Juul
77

Ik had dat ook en het betekent eigenlijk gewoon dat je ongesteld bent.

3 mei 2017, 13:05, Anoniem
78

ik denk tegen een leraares zeggen makkelijk Xx

3 mei 2017, 15:05, .
79

Heey allemaal, ik ben de hele week al heel moe en heb krampen en last van buikpijn, ik was dus gister naar de wc gegaan en er zaten bruine vlekken in mn onderbroek ik dacht dat het poep was ofz dus ik heb maar een andere aan gedaan maar vandaag heb ik het weer gehad en het ruikt ook niet naar poep, dus ik had het opgezocht en er stond dag het kan als je eerste keer ongesteld wordt dat de kleur donker of bruin is dus was is er nu aan de hand met me ik snap er helemaal niks van ben ik ongesteld of niet want witte afscheiding heb ik ook al een jaar of 2 xxx

13 mei 2017, 00:05, anoniempjuhh
80

Hee ik heb laatst veel onderscheiding in mijn broek en soms als ik mijn geslachtsdeel afveeg zit er bruin spul aan! Wat is dat?

6 jun 2017, 21:06, Anoniempjex
81

@anoniempjex je bent ongesteld.

6 jun 2017, 22:06, xx
82

je eerste ongesteldheid is aan gebroken..

6 jun 2017, 22:06, *A*
83

Hey,
Ik ben 14 jaar en in maart word ik 15.
ik keek net naar mijn onderbroek en ik zag dat ik een klein beetje licht bruin achtige spul aan mn onderbroek had.
Nou heb ik al 2 jaar van dat witte afscheiding.
Ik ging vluchten naar m’n moeder en die zei doe maar voor de zekerheid maandverband en neem het morgen mee.
Maar ik weet niet zeker of het wel ongesteldheid is of niet.
Ik hoop dat ik antwoord kan krijgen :)

12 nov 2017, 22:11, M

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.