Ongesteld!!wat nu?!?!

Gisteren morgen ging ik naar de wc en er zat bloed in mijn onderbroek en ik veegde het af en er kwam super veel bloed van.
Ik legde een maandverband in en smiddags was er ook super veel bloed en vandaag was ik doorgelekt!!
Hoe moet ik dit vertellen aan mijn moeder??
Ik maak me echt zorgen!!!
PLS HELP ME
Ps:ik ben pas 11

28 dec 2016, Randommeisje


Reacties

plaats reactie
1

Je moet het gwn vertellen ik weet niet wat voor een persoon jou moeder is maar ik zou het gwn zeggen doe alsof he niks af weet van ongesteldheid en zeg tegen je moeder:"mama! Ik heb opeens bloed in me broek wat is dat?!"
Ik hoop he hiermee geholpen te hebben het is echt niet beschamed om te vertellen jou moeder heeft het zelfde meegmaakt dus ze zal het niet raar vinden ofzo
Groetjes zeeaap

28 dec 2016, 20:12, Zeeaap
2

Hee, ik zal het gewoon vertellen.
Je moeder is zelf ook ongesteld geworden, elke vrouw wordt het. Voor je moeder was het ook ooit een x de 1e keer dat ze ongesteld werd, ze heeft het vast ook aan haar eigen moeder verteld. Ze weet heus wel dat het een beetje 'apart' kan zijn om te vertellen maar maak je daar maar geen zorgen over. Je moeder zal je uitleggen hoe je er het beste mee om kan gaan. Schaam je niet
Liefs

28 dec 2016, 21:12, Eleonora
3

Hallo, gewoon vertellen. Ik deed dat ook niet graag, maar gewoon doen. Het is normaal

29 dec 2016, 20:12, Me

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.