Ongesteld?hooiiiiii

Ik wil graag ongesteld worden en ben het nog nooit geweest heeft iemand tips want ik wil het heel graag💋 PS: hebben jullie ook tips om ke borsten snellen te laten groeien want ik heb kleinen en wil grotenXx
Ben 11 maar ga Plss niet zeggen van 'je moet het echt niet willen worden,' want dat wil ik wel👍😘

17 mrt 2020, Doraaa


Reacties

plaats reactie
1

Je bent 11. Ik snap dat je het graag wil, omdat je dan het gevoel hebt dat je volwassen gaat worden. Maar het komt vanzelf wel. De een is er vroeger mee dan de ander, er is niet iets dat je kan doen om het te versnellen.

17 mrt 2020, 19:03, Kim96
2

hoezo wil je nu al ongesteldheid of borsten? omdat je denkt dat dat normaal is op jouw leeftijd? 11 jaar is wel heel jong naar mijn mening....
in het algemeen krijgen meisjes die zwaarder zijn eerder hun ongesteldheid en borsten. maar om nou heel veel te gaan eten lijkt me nou een geen goed idee, behalve als je echt ondergewicht hebt.
voor de rest kan je dat proces volgens mij niet zo heel erg versnellen... je krijgt waarschijnlijk je borsten en ongesteldheid rond dezelfde leeftijd als je moeder en andere familieleden dus je kan ook aan hun vragen hoe oud zij toen waren.
mijn tip is: koop een push-up BH en heb geduld. en ga meer eten als je ondergewicht hebt.

17 mrt 2020, 22:03, lora

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.