Ongesteldheid ruiken?!

Als iemand ongesteld is ruik ik dat echt super goed of als ik hetzelf ben ik vind het best wel raar ruiken hebben meer mensen het dat ze van iemand anders hun ongesteldheid goed ruiken?

18 nov 2017, BewegingIsLeuk


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb het zelf niet, maar ik vind het niet erg hoor. Toch weer een speciale gave 😉😉

24 jan 2018, 20:01, Nutteloze info sorryy
2

Oke haha

24 jan 2018, 20:01, BewegingIsLeuk
3

Ik zat op acrobatiek en bij sommige trucs maakt de ander dan een handstand en als je daar dan dichtbij staat rook ik het echt heel erg. Maar mij maakt het niet uit, bijna elk meisje heeft dit eens per maand. Btw, als ik een handstand maak als ik ongesteld ben dan voel ik lucht in mijn vagina en als ik dan weer naar beneden kom maakt mijn vagina van die scheetgeluiden😂😅 dus ik maak sowieso geen handstanden in mijn periode

24 jan 2018, 21:01, 🌼
4

je kan ook tampons gebruiken. misschien heb je dan minder, last dat het gaat ruiken.

26 jan 2018, 04:01, ##
5

of je op tijd verschonen. dat wil ook nog wel eens helpen..

14 feb 2018, 14:02, #s#
6

ja ik ruik dan soms die lucht van maandverband want sommig maandverband heeft een luchtje en dat vind ik echt niet lekker gebruiken. ik gebruik daarom zelf altijd tampons

15 feb 2018, 03:02, ikweetgeennickname
7

Gewoon een kwestie van je onderkant schoon houden.

15 feb 2018, 09:02, Y. (meisje)
8

je eigen elke dag douchen, op tijd verschonen, je maandverband of/en tampon verpakt weggooien.

15 feb 2018, 16:02, #s#
9

Helpppp,
Met school moet ik morgen een handstand doen alleen ik ben bang dat wanneer ik weer rechtop ga staan dat alles naar beneden komt 😬😬

1 dec 2019, 15:12, I don’t know

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.