Ongesteldheid, puberteit etc.

Hee ik zit nu in mijn pubertijd maar ben nog niet ongesteld geworden. maar heb wel al wat schaamhaar enz. Ik ben nog niet heel bekend met dit soort dingen en vind het best spannend allemaal. Ik vroeg me dus af of jullie wat verhaaltjes over jullie puberteit willen delen? Alvast bedankt xx

22 jul 2022, lisa


Reacties

plaats reactie
1

Hee hoe oud ben je? Ik heb ook al een beetje schaamhaar ik ben 14 kleine borsten en nog Niiiii ongesteld voor decreet volgens Mn ouders xit ik behoorlijk in de puberteit met Mn gedrag lol ik wordt vaak boos enz ahahaaaa

22 jul 2022, 22:07, Anoniem schatijessss
2

hee dank voor je antwrd ik ben nu net 11 ja ik heb een beetje hetzelfde als jij :) mijn moeder schat dat ik binnenkort ongesteld word - vind ik niet leuk haha xx

23 jul 2022, 08:07, lisa
3

hoi @lisa, dit gaat heel gek klinken maar ik was eigenlijk heel blij toen ik ongesteld werd. Ik was toen 11 (ben nu 12) en ik vond het geweldig! Het is dan wel dat ik het na een paar dagen vies en irritant begon te vinden maar ik had geen krampen dus her boeide niet zo. Wel dat ik nu een jaar later nog steeds zit te wachten op de 2e keer.

9 aug 2022, 21:08, Dri
4

Ow bij mij is het juist heel snel gegaan ik ben al ongesteld geworden op mijn 10.
Maar iedereen heeft een ander ritme daar in

24 dec 2022, 07:12, iemanddiejenietkent12
5

Ik was net 11 toen ik voor het eerst ongesteld werd, vond het heel eng allemaal want ik wist ni zo goed wat het was haha. Bij mij gebeurde het op school, een nachtmerrie was het 🥲 ik zei tegen de juf dat ik me niet lekker voelde en toen mocht ik naar huis. Ik vertelde het aan mijn moeder en die zei dat het hartstikke normaal was en dat alle meisjes het op een bepaalde leeftijd krijgen. Bij jou komt het ook vroeg of laat, maar maak je er niet al te druk over :)

27 dec 2022, 17:12, …
6

hoi bij mij, gebeurden het, ook op school. ik had al buikpijn, bij het wakker worden, en ben naar school gegaan, en later op de dag kreeg ik steken in me buik. ik ben toen naar de wc gegaan, en zag dat ik ongesteld was geworden, ik had al een tijdje maandverband in me school tas zitten. ben naar de klas, terug gegaan, en me maandverband op gehaald.

28 dec 2022, 04:12, els
7

Hee, ik ben 12, maar ik ben dus nog niet ongesteld! Mijn moeder werd ongesteld op haar 13de dus ik denk dat dat bij mij ook een beetje zo is. Maar ik ben echt bang om ongesteld te worden. En bij elk klein beetje buikpijn die ik heb ben ik al bang dat ik ongesteld ga worden. Dat is dan echt gewoon het eerste waar ik aan denk!
Nou ja, kusjes! <3

30 dec 2022, 10:12, Lyn
8

@lyn hoi
waarom zou, je bang zijn om ongesteld te worden, elke meisje word een keer ongesteld. je kan je wel een beetje voorbereiden. praat er eens met je moeder, of klasgenot of wie dan ook.
die wel al ongesteld is.. er komt heus geen hele kopje bloed naar buiten, je kan een inlegkruisje gebruiken, als je bang bent dat je, ondergoed vies word. en een paar, maandverbandjes in je schooltas, en je zak van je jas. zo heb je wat bij, je mocht je onverwachts wel ongesteld worden.
sterkte..

30 dec 2022, 15:12, els
9

hoi. ik ben ook 14 jaar, en ben ook nog, niet ongesteld..
heb wel schaamhaar, en krijg al borsten.. heb een cup 80B

21 jul 2023, 19:07, fleur
10

heyy
ik ben 12 bijna 13 en k heb al wel schaamhaar en oksel en borsten
maar nog niet ongesteld maar ik heb nu al 1,5 jaar last van wit spul in men onderbroek en ik he sinds vorige week last van buikpijn en rugpijn en chagereinig ;)
ik vraag me af hoelang het nog duurd tot ik ongsteld word

16 nov 2023, 19:11, i dont know
11

hoi, ben bijna 14 en ook nog niet, ongesteld. heb wel van dat witte spul in me onderbroek en schaamhaar, en okselhaar. en vriendin van me, vind mij borsten erg mooi,, we hadden gym, en na de gym zij ze het tegen mij. weet ook niet wanneer ik ongesteld ga worden, he wel al, maandverband in me tas zitten, en op school, in me klus liggen

17 nov 2023, 13:11, x
12

hoi, heb al een tijdje van dat witte spul, daar beneden, heb ook al, schaamhaar, en okselhaar, aan het einde van de dag zit, er wat wit spul in me onderbroek. ben 13 jaar, heb ook al wat borst vorming. heb het met me moeder er over gehad, die gaf me maandverband, voor in me school tas, en voor in me jas. heb af en toe wat, steken in me buik, en in me onderrug.. weet niet wanneer ik me ongesteldheid krijg...

21 nov 2023, 22:11, a
13

Hallo i dont know, ben je bang of kijk je vooruit naar je eerste keer ongesteld zijn? Helaas kan niemand van te voren zeggen wanneer het gaat gebeuren. Sommige meisjes voelen er niets van en het begint plotseling. Andere meisjes hebben nog maandenlang last van wit spul... Als je nog vragen hebt wil ik je graag helpen

23 nov 2023, 17:11, Lotte
14

dankjewel @a voor je berichtje....

24 nov 2023, 14:11, d

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer