Ongesteldheid, puberteit etc.

Hee ik zit nu in mijn pubertijd maar ben nog niet ongesteld geworden. maar heb wel al wat schaamhaar enz. Ik ben nog niet heel bekend met dit soort dingen en vind het best spannend allemaal. Ik vroeg me dus af of jullie wat verhaaltjes over jullie puberteit willen delen? Alvast bedankt xx

22 jul 2022, lisa

Reacties

plaats reactie
1

Hee hoe oud ben je? Ik heb ook al een beetje schaamhaar ik ben 14 kleine borsten en nog Niiiii ongesteld voor decreet volgens Mn ouders xit ik behoorlijk in de puberteit met Mn gedrag lol ik wordt vaak boos enz ahahaaaa

22 jul 2022, 22:07, Anoniem schatijessss
2

hee dank voor je antwrd ik ben nu net 11 ja ik heb een beetje hetzelfde als jij :) mijn moeder schat dat ik binnenkort ongesteld word - vind ik niet leuk haha xx

23 jul 2022, 08:07, lisa
3

hoi @lisa, dit gaat heel gek klinken maar ik was eigenlijk heel blij toen ik ongesteld werd. Ik was toen 11 (ben nu 12) en ik vond het geweldig! Het is dan wel dat ik het na een paar dagen vies en irritant begon te vinden maar ik had geen krampen dus her boeide niet zo. Wel dat ik nu een jaar later nog steeds zit te wachten op de 2e keer.

9 aug 2022, 21:08, Dri

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer