Ongesteldheid enzo

Hoii ik ben oo dit moment heel erg benieuwd naar het onderwerp ‘ongesteldheid’ omdat ik denk dat ik het binnekort word en vriendinnen van mij dat ook denken ik heb al lang last van afscheiding en ik krijg nu ook ineens last van buikpijn wat ik normaal nooit heb! Ik ben ook benieuwd wat de symtomen zijn voordat je ongesteld word omdat ik daar niet veel van vind maar wel veel hoor van andere mensen zouden jullie me hierover meer info willen geven? 😄

22 okt 2018, Annoniempje


Reacties

plaats reactie
1

Als je ongesteld wordt, dan zijn je borsten zich al langere tijd aan het ontwikkelen, je hebt al redelijk wat schaamhaar en je hebt witte afscheiding. Dat zijn 3 dingen die ieder meisje heeft. sommige meisjes hebben ook nog andere symptomen zoals: spotting een paar bruine vlekjes, dit kan een paar keer voorkomen voor de eerste echte ongesteldheid (menarche). Pijnlijke steken in de onderbuik, dat kan ook een paar keer voorkomen voor de eerste ongesteldheid (menarche).

4 nov 2018, 19:11, Onbekendmeisje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.