Ongesteldd??? Huhh

Heyy... nouu ik had dus 2 maanden geleden voor het eerst doorzichtig plakkerig spul in mn onderbroek, ik ben nog niet ongesteld ! En ik heb het nu weer! Alleen wel wat meer. Ik had eergisteren iets bruins in mn onderbroek het was wel weinig,het was aan de voorkant van mn onderbroek maar dit was opgedroogd en het stonk niet en het was niet plakkerig idkk of ik nou bijna ongesteld word maar ik heb wel symptomen van ongesteldheid. Zoals onderrugpijn, buikpijn maar heb het tot nu toe geen bloed ofz pls helppp ik ben btw 12!

21 nov 2020, Lisan


Reacties

plaats reactie
1

Je kan me echt er heel veel mee doen pls reageer

21 nov 2020, 14:11, Lisan
2

Ja dat bruine is idd dat je ongesteld bent.
En dat witte is heel normaal. Afscheiding
Miss kun je eens Lise van Wijk op YouTube opzoeken, zij heeft er hele video over
Maar je bent dus ongesteld

21 nov 2020, 22:11, Floef
3

Aahhh dankjwelll echt super aardig van je❤

22 nov 2020, 13:11, Lisan
4

hee ik heb al twee jaar lang echt super veel wit slijm in mn onderbroek meestal is het een beetje gelig maar je kan het niet zegmaar bruin noemen ben ik ongesteld of word ik het niet of duurt het no heel lang? kan iemand pls helpen?

22 nov 2020, 20:11, helphp
5

Hello, neee dat had ik zelf ook maar ik was toen nog niet ongesteldd bij mij duurde het alleen maar 2maandjes

23 nov 2020, 15:11, Lisan
6

Hee ik heb een soort bruinzig in mijn onder broek en het is droog en stinkt niet ben ik ongesteld ik durf het eigenlijk niet aan mijn moeder te vragen??❤️❤️

23 nov 2020, 18:11, Anoniem
7

@helphp
Dat is afscheiding, is niks raars. Ik heb het zelf ook en het is zelf gezond.
Kijk de video van lise van wijk over afscheiding:)

23 nov 2020, 20:11, Floef
8

@anoniem
Ja dat is bloed. In het begin van je ongesteldheid kan je bloed nog bruinig zijn ( weet ik door veeel mensen van hier:)
En je moeder is zelf ook ongesteld geweest dus is niks raars aan
Liefs

23 nov 2020, 20:11, Floef

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.