ongesteld wanneer weer

hey hoe hoe houden jullie bij wanneer je ongesteld wordt ik weet het maar telkens niet hahaha en soms is de verassing te laat ... als je begrijpt wat ik bedoel hahaha :) gerbruiken jullie een app of wat ? graag antwoord x

28 mei 2019, Guusje


Reacties

plaats reactie
1

Nou de app werkt alleen maar als je regelmatig ongesteld bent. maar ik schrijf meestal in mn notities op wanneer ik weer ongesteld ben geworden en wanneer t stopt en dan telkes weer en dan als je het iets vaker bent geweest, weet je wel hoeveel dagen er ongeveer tussen zitten dus dan kun je je daar op voorbereiden. eerst wachte ik altijd gwn af maarja soms werd ik t dan op school en das fk kut

28 mei 2019, 22:05, ro
2

Ik gebruik een app, ookal ben in onregelmatig vind het toch wel fijn

28 mei 2019, 22:05, Me
3

@me welke gebruik je dan ? x

28 mei 2019, 22:05, Guusje
4

Ik gebruik ook een app: Flo. Werkt heel goed. Het is niet altijd precies, maar ik weet wel wanneer ik het ongeveer kan verwachten.

Tip: Je kunt de app ook gewoon op verbergen zetten. En dan in telefoon zoeken als je hem nodig hebt. Zo kunnen mensen die er niks mee te maken hebben het niet vinden en weten ze geeneens dat je die app hebt. Ook dat werkt heel goed.

31 mei 2019, 15:05, 🎶

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.