Ongesteld vragenlijst(je)

ik ben nog niet ongesteld maar zou er graag wat meer over weten als ik het ben. hier vindt je een aantal vragen die je mag beantwoorden als je het bent:1. Rond welke leeftijd werdt jij ongesteld? 2. Is het nou erg vervelend? 3. Wat kan er allemaal voor ergs gebeuren? 4. is er een vast moment elke maand dat je bloed verliest? 5. Hoe vertelde je het aan je moeder? 6.Hoe merk je dat je ongesteld bent? alvast bedankt voor het invullen

19 dec 2016, EEN MEISJE


Reacties

plaats reactie
1

1. Ik denk dat ik 13/14 was ongeveer redelijk laat., ik heb dat zo 1 keer gehad en toen bleef het een half jaar weg en toen was het er weer.

2. Het is vervelend ja, vooral met sporten vind ik. Maar ik heb niet zo'n last van krampen

3. er is nooit wat echt ergs gebeurd bij mij, op dat ik een keer ben doorgelekt na.

4. Normaal zou je 1 keer in de maand ongesteld moeten worden. Het duurt ongeveer een week en kan een beetje verschillen

5. Mijn moeder kwam erachter toen het maandverband op was. Ik durfde het niet te vertellen, dit zou je eigelijk wel moeten doen, toen schaamde ik me ervoor maar ik besef nu dat het niet meer dan normaal is

6. In het begin had ik heel erg last van duizeligheid, maar de symptomen zijn bij iedereen anders

23 dec 2016, 23:12, BxMendes
2

1. Ik was 14, in mijn familie een normale leeftijd. Ik was het meteen best wel erg en was het langer dan een weekšŸ˜±

2. De buikpijn is vooral vervelend en ik voel me ook een beetje opgeblazen. Verder leer je ermee omgaan en heb je ook weer een rede om lekker veel chocola te eten en te chillen!

3. Je kunt doorlekken, dit is niet heel leuk. Zorg altijd dat je maandverband/tampons bij je hebt!

4. Verschilt per mens.

5. Ik durfde het niet, en ik schaamde me er ook voor. Tot het moment dat ze het me vroeg..

6. Ik had een beetje buikpijn en had heel veel last van afscheiding, toen ging ik naar de wc en toen zat er bloed bij de afscheiding. Ik was blij en verdrietig tegelijk, ik dacht dat ik eindelijk een echte vrouw was geworden.
Succes meid! Zo erg is het allemaal niet, gewoon goed voor jezelf zorgen in die periodešŸ˜˜

27 dec 2016, 17:12, Kate
3

1. Rond 12-13 ongeveer.. Bij mij was het 13

2. Naja ik vind het niet heel erg ofzow.. Ik heb compleet geen buikpijn en t bloedverlies wordt ook minder dus ik heb er weinig last van, maar een vriendin van mij zit soms gewoon echt in pijn op dr stoel op school als ze krampen heeft weer

3. Pfff.. Ja doorlekken of course of t spontaan worden, maar dat overleef je wel.. Ookal wordt het dan de rest van je schoolcarriĆØre naar boven gehaald maar je kan er dan ook wel weer om lachen

4. Ligt eraan.. Bij mij redelijk tzelfde maar kan ook 2 maanden tussen zitten en andere keer 2 weken

5. Gewoon sochtends vet random toen er niemand anders was 'er zit bloed in mn onderbroek.. Meh'

6. Wanneer er bloed uit je *** komt dan is t waarschijnlijk ongesteldheid, maar ik kan altijd de avond ervoor al zien aan afscheiding als t wat rozig is dat ik ongesteld word

Er valt best mee te leven, her en der een paracetamolletje ofzo en t is te doen

29 dec 2016, 17:12, Wohooo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.