Ongesteld voor het eerst

Hoi, ik ben een meisje van veertien en ik denk dus dat ik ongesteld ben geworden maar ik weet het niet zeker.

Gister avond zat er dus een soort bloed druppel in mijn onderbroek maar dat was verder niks.

Vanochtend toen zat er echt bloed in mijn onderbroek en dat heeft zich de rest van de dag aangehouden maar het zijn telkens echt maar 2 druppels en het is rood/bruin. Verder is het wel zo dat als ik mij afveeg dat er dan bloed op zit. Maar toch twijfel ik of ik nu echt ongesteld ben omdat het super weinig bloed is. Weet iemand dit?

13 okt 2018, Anoniem


Reacties

plaats reactie
1

Ja ik denk dat je inderdaad ongesteld bent geworden, in het begin is het bij de meeste meisjes weinig. Ik zou het tegen je moeder zeggen en dan komt het helemaal goed :)

14 okt 2018, 20:10, Anoniemmm
2

Hey
Het is denk ik een voorproefje omdat het weinig is. En bruin is meestal het voorproefje. Had je ook buikpijn, zijn je borstel al volgroeid, heb je je hrowispurt al gehad.

15 okt 2018, 08:10, Hshabwbwbw
3

Ik zal je zeggen als het ongeveer een week is dat je het bent geworden. Maar heb je het al tegen je moeder gezegt dat moet je doen zei kan je helpen verberg het nooit dat je ongesteld bent geworden. Liefss anoniempje

19 okt 2018, 10:10, anoniempje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.