ongesteld verhalenn!!

hee ik ben een meisje van 14 en nog niet ongesteld.... ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd in meisjes die al ongesteld zijn en hoe het gebeurde hoelang ze al dat slijm hebben en hoe de eerste paar keer ongesteld zijn ging en draag je gelijk tampons of maandverband

zouden jullie je verhaal over ongesteldheid willen verstellen?? xx

26 jun 2020, ergensgeintereseerdinzijn


Reacties

plaats reactie
1

Tuurlijk. Ik werd het op mn 12e en was ook al erg interessant in die meiden en puberteit etc. K had dat slijm ong 2 jaartjes en daarna was t een paar daagjes bruin de ‘teken’ dat je t binnen een week werd ik was echt blij. K wachtte er al lang op. Maar toen ik het werd oei oei t was verveelllenddd. Het is eigelijk gwn helemaal niets alleen de nadelen van ongesteld zijn is: om de paar uit je maandverband/tampon verwisselen,douchen,niezen, en eigelijk veel meer maarja hoop er ni teveel op en t was ook heel akward om het tegen je moeder/vader of verzorger natuurlijk te vertellen. good luck en zeg effe wa je ervan vond xx

27 jun 2020, 16:06, anoniempjeexx
2

hee dankje!! kunnen alsjeblieft nog meer mensen t verhaal vertellen? ohjaa hebben jullie t idee dat ik t een keer word want ik heb denk nu al wel 4 jaar dat slijm en die afscheiding in mn onderbroek en ben dr eig een keer klaar mee maar denken jullie dat ik t bijna word?

27 jun 2020, 19:06, ergensgeintereseerdinzijn
3

Ik werd het de eerste x toen ik 13 was (1,2 maand geleden) ik had al ongeveer een jaar slijm. Ik werd het op een zaterdag in was om 8:00 opgestaan om met m’n broertje te gaan skeeleren toen ik naar de wc ging en afveegde zag ik bloed aan mijn papier zitten. Mijn ouders waren aan het werk. Ik had snel iets uit de kast gepakt (inleg kruisje🤷🏼‍♀️) en toen ben ik gaan skeeleren toen ik terug kwam gingen we eten daarna durfde ik de hele tijd niks te zeggen. Alleen in de middag zou ik gaan zwemmen met m’n broertjes bij ons thuis. Dus heb ik het gezegd en toen heb ik op de eerste dag tampons gebruikt.

27 jun 2020, 20:06, F
4

haha voor mij is het al wel eventjes terug. Ik zat namelijk pas in groep 6 en weet dus ook niet zo goed hoe oud ik was. Erg jong in ieder geval :)
Ik weet nog goed dat ik gevallen was die middag. Tijdens het plassen op school kwam ik erachter dat ik bloedde daarzo. Ik raakte volledig in paniek, ik dacht dat het door het vallen kwam. Omdat ik niet wist wat een vagina was, of wat menstrueren inhield wist ik ook niet beter. Ik ben toen naar mijn juf gelopen en ingefluisterd dat ik bloedde bij mijn trut (tja hoe moest ik het anders noemen). Mijn juf lachte zachtjes en heeft toen mijn ouders gebeld, die hebben me opgehaald.
Mijn moeder heeft toen uitgelegd hoe het werkte en wat er aan de hand was. Omdat ik de eerste in de familie was, is mijn vader thuis gekomen van werk haha. Op de weg van werk naar mijn huis heeft hij dun maandverband gehaald voor me. Toen hij thuis kwam maakte hij een grapje over dat ik weer terug de luiers in moest en heb ik mijn eerste maandverbandje ingedaan.
Ik heb jaren later pas mijn eerste tampon gedragen. Tja ik was ook nog zo jong, dat vond ik veelste eng.
Die middag ben ik gewoon weer naar school gegaan, ik moest plassen bij de juffen WC omdat de leerlingen wc voor mijn klas geen prullenbak had. Ook in andere klassen had ik er altijd moeite mee, ik deed langer over plassen als ik ongesteld was (maandverbandje uit jaszak halen, verstoppen, naar juffen wc ect) dus dachten juffen dat ik aan het uitstellen was.. Elke nieuwe juf moesten mijn ouders uitleggen dat ik dan niet aan het uitstellen was, maar ongesteld was. Tja ach.

Ik kan je dus niets vertellen over slijm of hoe het voelde. Het is te lang terug om dat nog te herinneren.

30 jun 2020, 15:06, Auriane
5

Ik was 11 (bijna 12 echt maar 2 maandjes verschil) toen ik voor eerst ongesteld werd. Het was de laatste week van de zomervakantie en ik probeerde dus te gaan slapen (de dag ervoor) en toen voelde ik iets lekken. Had al 1.5 jaar slijm maar keek voor de zekerheid ff. Allemaal bruin spul dus ik had een nieuwe onderbroek aangedaan. Ik wist wel wat het was want ik had al groep 8 meegemaakt met zijn sv (sociale vaardigdheden, oftewel sexuele voorlichting) dus was er opgewonden. Volgende dag bloed in mijn bed, ik naar mijn moeder toe: mam, ik ben ongesteld geworden. Volgende dag ging mijn moeder maandverband kopen. Met corona kan je toch niet zwemmen dus ga waarschijnlijk geen tampons gebruiken. Ik ben bdw nu 12 en ik ben voor het eerst ongesteld geworden op 24 aug. Ben nog niet voor de 2e keer maar kan wel 6 maanden duren tot 2e dus doegggg

29 dec 2021, 08:12, Beetjetelaatmeisjeopditonderwerp
6

Heyy, ik was 15 toen ik voor het eerst ongesteld werd. (Nu ben ik 18). Ik was de enigste van mijn vriendengroep die nog niet ongesteld was geworden.hier was ik wel onzeker over want ik was ook al 15. Ook was ik altijd nieuwsgierig naar alle verhalen van andere.
Gelukkig heb ik geen horror verhaal, ik kwam er achter toen ik naar bed ging en nog snel naar de wc ging. Toen zag ik dus bloed in mijn onderbroek. Ik ben niet meteen tampons gaan dragen maar gewoon maandverband, tampons vond ik maar eng. De eerste keer ongesteld was ik 10 dagen lang ongesteld niet zo fijn maar ja. (Nu ben ik gemiddeld 5 dagen ongesteld.) ik ben eigelijk sinds mijn eerste keer al regelmatig gelukkig.

30 dec 2021, 02:12, Mangoislekker

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.