ongesteld sex

-mag je dan neuken, als je ongesteld bent.
-is het wel verstandig om het dan te doen..

7 okt 2017, #s#


Reacties

plaats reactie
1

- euh doe wat je wilt
- als je een condoom gebruikt wel

7 okt 2017, 20:10, Jjn
2

Ja hoor, je kunt gewoon seks hebben als je ongesteld bent. Neuken kan prima, als je in ieder geval een vriendje hebt die niet vies is van bloed. Mijn vriendje heeft er geen probleem mee, die beft mij zelfs als ik ongesteld ben.

8 okt 2017, 10:10, Kim96
3

Lieve Kim, hoe voelt dat dan? En wanneer deed je het de eerste keer, als ik mag weten. 💄

8 okt 2017, 18:10, Eva
4

Bij mij is het dan wat meer gevoelig, maar verder voelt het hetzelfde. De eerste keer dat ik het tijdens ongesteldheid deed was toen ik 18 was. Ik doe het zeker niet elke keer, maar soms heb je gewoon zin en voor mijn vriend en ik is het geen probleem. Als hij me beft schaam ik me soms wel een beetje, maar hij zegt dat hij het ook dan graag doet.

8 okt 2017, 20:10, Kim96
5

hoi kim96

me vriend vind het ook niet erg om sex met me te hebben als ik ongesteld ben. hij had laatst me tampon er uit gehaald. dat we samen op bed lagen. we hadden beide erg veel zin om het samen te gaan doen..

10 okt 2017, 10:10, *A*
6

Bedankt Kim.

10 okt 2017, 16:10, Eva🍂
7

Hoi als ik ongesteld ben. Dan zijn me schaam lippen. Erg gevoelig. Daar Door krijg ik erg veel zin in seks. En ben erg geil. Ik vraag dan aan me vriend of hij ook zin heeft. En dan gaan samen naar boven. We begin soms ook wel eens op de bank. Op bed lig ik dan een grote zwarte handdoek neer. we genieten samen dan.

13 okt 2017, 01:10, *H*

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.